Alla inlägg den 25 september 2010

Av MissBatman - 25 september 2010 23:18

Fredrik Lindström, den mannen skulle jag kunna offra min högra hand för. Nej, nu ljög jag det finns väldigt lite jag skulle kunna offra min högra hand för. Tyvärr inte Fredrik Lindström, mest för att han inte alls skulle ha nytta av min högra hand sådär otroligt mycket.

Men!
Han kommer till Örebro den 4 december och vill jag gå? Om jag vill gå!
Nu måste jag bara hitta en kompanjon som vill se Fredda med. Jag tror att Amanda skulle vilja, även om hon inte älskar hnonom så gillar han mina diktkvällar och roliga saker. Hon brukar inte vara svår.

Vad är dte bästa med Fredrik Lindström?
Jo, det ska jag berätta. Det finns inget roligare än seriösa skämt. Han har både hjärnan, självdistans, ironin och livsfrågorna. Blev jag för seriös? Jag tror det. Det får jag inte vara, för då kan faktiskt folk skratta åt mig på rikigt. Så länge jag inte är seriösa kan folk inte skratta åt mig, för jag var ju inte seriös. fattar ni grejen?

Iaf är här är han. Den store. Jag vill bara kyssa honom i nacken nu!  

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards