Alla inlägg den 21 juli 2010

Av MissBatman - 21 juli 2010 16:41

Det tog mig några månader innan jag fatta hur bra Timos nya skiva är, men nu vet jag och det var inte en dag för tidigt. Outcast är min nya kärlek. Sen är ju Timo sommar med, det bara är så.

På söndag ska jag minsann titta på ett rum i en lägenhet. Kanske inte var just det jag önskade mig mest av allt, men ändå. Frugan hänger ju med och vi får bo tillsammans iallafall. En fördel av ganska många fördelar ändå. Men man vet ju inte om det stinker häströv eller om rummen är på 1 m2. Surt att inte få plats med en säng liksom.

Annars så försover jag mig till jobbet och drömmer om böcker som "bräcklighetens poetik" och basker. Jag passar förresten tydligen inte i basker sa en. Ska jag döda henne? Antagligen.

Nu ska jag till min älskade! Linn heter hon varje dag, om jag inte kallar henne limpan.

Puss och hej!
(skoja)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards