Alla inlägg den 12 juli 2010

Av MissBatman - 12 juli 2010 16:17

Det var länge sedan sist, men nu är jag här. Jag har egentligen ingenting att säga, eller jo, klart jag har!

Peaceandlove var bajsakul (bajsakul = värt varenda öre gånger 2) bara så ni vet.
Mitt jobb går bra, jag har inte dödat någon och jag har heller inte blivit hatad av en enda tant. Förutom en då, men hon hatar alla ibland och ibland älskar hon oss. Hon räknas inte.

En sak till, eller egentligen två saker. Jag har börjat kallprata! Ni vet när mansäger något till den i kassan och man får en konversation bara sådär! Uj uj, jag kallpratar så mycket nu ju!

Och så det sista.
Jag ska flytta till Örebro. Jag ska  gå i skolan. Jag ska verka smart nu.

Tack för mig!
Det är varmt ute.
Kramkalas var dag.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards