Alla inlägg den 15 juni 2010

Av MissBatman - 15 juni 2010 23:02


En äkta Parken-låt. Och vet ni? Den är så bra också!
När kommer skivan? När kommer skivan?
HALLÅ?




Av MissBatman - 15 juni 2010 22:39

Imorgon ska jag jobba och jag vill redan säga upp mig. Jag är lite rädd om jag ska erkänna. Mamma säger att om man bara ler kommer dom nog stå ut med mig. Det sa hon egentligen inte alls, men det skulle hon säkert ha sagt om jag fråga.

Jag är inte så bra på att hitta nya kompisar i min egen ålder har jag kommit på. Det är 60+ som gäller. Inte för att jag tycker illa om dom eller att jag söker nya kompisar. Dom är trevliga, men kanske inget man åker berg-och dalbana med.  Inte för att jag vill det heller just nu, men det är inget man gör med tanter över 60 år iallafall.

Sen undra jag lite vart Simon tog vägen, för visst kan jag inte vara klar med hans musik redan? Kan jag? Så fort? Han kommer ut med en ny skiva iallafall. Den ska jag lyssna på.

Snart får ni en fina låt.
Brb ett inlägg

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards