Alla inlägg den 14 juni 2010

Av MissBatman - 14 juni 2010 00:10

Det är jättevarmt i mitt rum och det är ju inte alltid det bästa, men jag är inte bitter.

Egentligen fattar jag inte varför fler läser min häftiga och kloka blogg. Egentligen tror jag folk vill läsa min bogg, men om dom gjorde det skulle dom bara bli avundsjuka på mitt underbara liv.
Tror jag..
Har ju smygit in på facebook och försökt och smyglänkat lite, men jag vet inte. Folk nappa inte på det.

Nu har jag inte tid att blogga mer, jag har ett liv vid sidan om. Ett litet bara, inget märkvärdigt eller så. Jag tittar på mina serier, lägger mig för tidigt än vad jag borde, städar för lite, läser för mycket, skrattar lagom, dricker kaffe utan bullar, krälar för mycket, äter lax och är allmänt himla gullig tjej. Måste faktiskt säga att det är få som är så snäll som mig. Faktiskt!

Nu snackar jag skit. Igen.
Och ni älskar det!

Mot Segemyhr

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards