Alla inlägg den 9 juni 2010

Av MissBatman - 9 juni 2010 01:32

Jag tog steget ut! jag vågade äntligen efter alla dessa månder, år, dagar och timmar. Jag har minst sagt köpt min serie Segemyhr. Det kanske låter konstigt när jag skriver det här, men det är min första serie jag någonsin köper. Då är jag personen som verkligen kollar på serier! Jag känner mig nöjd. Det fattas dock så himla många skivor i min inte köpta cd-hylla, men det ordnar vi snart.

Jag är luspank, eller ja, jag ligger snarare LÅNGT under minus. Jag undrar bara lite, vart tog mina skattepengar vägen? Vart är dom nu? Försvann dom på vägen eller vill skatteverket låta mig lida? Gör dom mig i tjänst att inte lämna ut dom, så jag inte ska handla upp dom direkt?
Berätta allt.

Jag tar studenten snart, kanske ska nämnas. Det är tydligen är rikitg grej det där. Förlåt jag fattar fortfarande inte den STORA grejen än. Faktiskt. Men det var kul och det ska bli skönt med sommarlov.
Japp, som jag sa, sommarlov.

Nu ska jag sova och flytta till Örebro. Det har jag bestämt. Jag hade hellre sett mig i dalarna och i mitt torp som jag hitta, men Örebro är bra dte med.

Långt allting blev nu, tycker ni inte? Visst blir det jobbigt. Jag tycker det blev jätte jobbigt.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards