Alla inlägg den 4 juni 2010

Av MissBatman - 4 juni 2010 18:43

Han ler och förvandlas som pojkarna gör när inget finns att teatera inför.
Du går och han krymper som pojkar är små när dom är nakna med kläderna på.


Förresten är en sak komisk. Jag skrev i mitt förra inlägg hur mycket jag vill se Timo Räisänen ikväll. Cirka 5 timmar senare fick jag reda på att han faktiskt spelar ikväll. Japp. På balen, dit jag inte ska gå ikväll.

Ibland har jag verkligen inte röta, men jag är glad.

Av MissBatman - 4 juni 2010 00:15

Hej Amanda och Linn.
Jag vet inte vad jag ska skriva, men jag vill ju inte tappa mina fans så ni får ett inlägg iallafall. Snäll som jag är.

Jag har min studentmössa på mig nu förtiden, fast det har nu ju redan sett. Ni har sett mig flera gånger med min mössa. Den är vit och svart och röd och guld och blå och gul. Vilken färgklick tänker ni nu! Ta det bara lugnt! Mina svarta byxor bryter av allting.

Annars sitter jag mest och längtar efter pengar och musik. Och mina studentenprester (Jag gillar fortfarande inte silver).

Imorgon har är det kanonfest i på torget med Neverstore på scen. Dit ska jag inte gå.
Men det är fortfarande kanonfest.

Jag önskar nog mest just nu att Timo Räisänen var och sjöng lite förr oss studenter. Tänk om det vore så, då hade jag varit glad. Jag är glad nu med, men ännu gladare då.

Nu ska jag läsa.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards