Alla inlägg den 7 maj 2010

Av MissBatman - 7 maj 2010 23:48

Idag har jag haft finbesök. Linn och Jens har varit här och druckit soda (jag vet att man inte får skriva soda för det är tantigt, men det låter mycket gulligare och jag vill verka som jag är gullig, ok?). Jens drack mest must. Påskmust. Linn fick någon kopia av fanta som heter "apelsin". Jag bjöd på JÄTTEmycket soda och dom tacka så artigt och tog emot.

Nu tycker ni kanske att jag verkar väldigt snäll som bjuder bort soda till höger och vänser. Så är inte fallet. Det är så att mor min köper soda fast inte en jävel dricker skiten. För 7 år sedan drack man läsk i vår familj när min bror bodde hemma, men det har han inte gjort på ungefär 7 år. Men jag tror det går som gammal vana att köpa hem läsk fortfarnde. Ni kanske tycker att man kanske borde ha lärt sig efter 7 år, men det tycker inte jag. Alls.


(Här ska det vara en bild där vi dricker soda och latar oss i soffan.)

Av MissBatman - 7 maj 2010 23:39

Idag har jag upptäckt något nytt med mig själv. Alltid lika spännande att upptäcka nya saker om sig själv.

Iallafall.
Jag blundar när jag klär på mig och klär av mig. Det säger iallafall Linn att jag gör. Jag blundar t.o.m bara jag ska sätta på mig jackan.

Då är frågan. VARFÖR SKA JAG HÅLLA PÅ OCH BLUNDA?
Och ni, jag har ingen aning. Förlåt.

Det är lite som när jag alltid vände på skeden i munnen när jag var liten. Jag märkte inte att jag gjorde det, men när någon påpeka det så kunde jag inte helt enkelt inte sluta. Det blir av ren automatik.

Och egentligen får man ju blunda om man vill. För det är ju lite så att det inte gör något. Eller jag vet inte. Måste gör något annat nu.

Kram på er alla.
(vad störande jag skriver egentligen. Det ser jättehoppigt ut när jag ska hålla på och byta rader och sånt hela tiden. Någon där ute kanske blir jättearg, men det gör inget).

Hopp! mot världen!

Av MissBatman - 7 maj 2010 18:14

Idag har jag minst sagt inte varit i mina sinnesfulla bruk. Om någon har frågat mig någonting har jag efter 2 min bara sagt "okej". Någon kunde lika gärna ha kommit fram och frågat mig om jag vill bli våldtagen och jag hade bara sgat "okej". Linn har berättat massor av saker och jag lyssnar, men har fan inte hört ett ord. Jag har varit HELT borta. Linn sa att jag såg drogad och kanske var det sant. Hade ingen spegel i närheten så har faktiskt ingen aning.

Jag har iallafall köpt en tröja för 29 kr exakt. Det kallar jag billigt. Jag älskar billigt mer än vad jag älskar.... massor av andra saker iallafall.
Och vet ni?
JÄVLAR vad ni INTE kommer få se den. Mohaha. Sugna att se min förträffliga tröja för 29 kr exakt va? Men icke.
Den är svart.

Nu ska jag fortsätta lyssna på "can I keep him".
Tjarååååå

Av MissBatman - 7 maj 2010 18:05

Amanda säger:
MÅSTE HA DIG IKVÄLL!!!!!
Amanda säger:
är lite små tänd på dig nu!

Hoppas det hettar till!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards