Alla inlägg den 3 maj 2010

Av MissBatman - 3 maj 2010 21:00

Jag lyssnar på bra musik. Igen! Jag gör det så himla ofta att jag nästan känner mig lite bortskämd med sångerna. Just nu hörs Russian Red på min spotify. Hon är himla bra och himla snygg. Skulle helt klart inte kunna bli ihop med henne.  Jag vet inte varför, men tror inte hon är min stil.

Jag är skadad också, minsann! Skar mig på en skärmaskin på praktiken och en del av mig försvann. En liten tipp av mitt lillfinger. Nu väger jag mindre! Najs. Och en liten bit av mig är borta och ändå känner jag mig hel. Konstigt det där. Jättekonstigt.

Nu lyssnar jag på en låt som heter "jag läste om någon som stal en bil". Även den är en bra låt.

Och Linn har köpt en bil och jag har inte köpt lax fast jag är jättesugen.


Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards