Alla inlägg den 15 april 2010

Av MissBatman - 15 april 2010 18:08

 


Det här är mina 3 bästisar Tiger (Tigern), Ior (åsnan) och hunden (hunden). Varje gång jag sover med dom, så tänker jag på hur jag var när jag var liten med mina gosedjur.

När jag var liten så hade jag ju några fler än vad jag har nu, men jag kunde ju inte hålla om alla. Jag hade för korta armar.
Då höll jag om ett gsedjur och alla andra fick vara runt min kudde, för det var ju taskigt att bara sova med en! Alla ska ju faktiskt vara med! Alltså hade jag ett gosedjur en natt och en annan nästa natt att hålla om, så att alla fick sin tur! Ibland orka jag inte ta fram alla djur och då fick jag dåligt samvete och försökte inbilla mig att det kan vara kul för dom att få sova själva ibland, att det var lite häftigt att våga sova själva ibland.

Har kommit på mig själv att jag är precis likadan nu! jag tänker på att jag inte varje natt ska exempelvis hålla om Hunden, utan att Tiger också ska ibland få bli mest kramad. Det ska ju inte vara orättvist! Ibland när jag inte har dom så tänker jag att dom kanske vill sova borta att dom har blivit lite stora för att sova hos mig varje natt. Dom måste ju få sin frihet! Bara för att dämpa mitt dåliga samvete.

Jag och mitt yngre jag är så lika!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards