Alla inlägg den 9 april 2010

Av MissBatman - 9 april 2010 17:57

Ni vet att jag är på 20:de plats på listan med mest aktiva bloggar, va?


Ska jag skratta eller gråta?
Kan liksom inte bestämma mig.

Av MissBatman - 9 april 2010 17:53

Kom på en sak alla borde göra, eller om jag ska vara ärlig har jag kommit på det ett bra tag. Men iallafall stunden är inne! Läs Amandas blogg, innan allting är försent.

Amanda är lite sån, sån som tar bort sin blogg efter två inlägg, gör en ny, tar bort den också, gör en ny igen och sådär kan det hålla på.

Ett tips! Vill ni läsa den, så läs den NU!
Om en timme kan allting vara försent.

Av MissBatman - 9 april 2010 00:57

För ett tag sen var jag på hemköp och råka gå förbi lösgodiset! Och titt vilken förträfflig liten bruk jag hitta att lägga mitt godis i!


Ännu fler anledning till att köpa godis!
Har redan fixat en rosa också, fast den här är ju finast.
Såklart. 


 


Av MissBatman - 9 april 2010 00:51

Vi körde frågespel jag och Linn också, minsann! Barnfrågor ska jag få lov att tala om!

Jag: Vem heter hon som är på tjugo-lappen?
Linn: Ehh!! Vänta vänta! jag har henne på tungan.
Jag: Tiden rullar....
Linn: Ehh... Ehhh.... Men va fan jag vet ju vad hon heter!!!!
Linn: ASTRID LINDGREN!!!! Just det!
Jag: Hahahaha
Linn: Va?

Av MissBatman - 9 april 2010 00:42

Linn och jag satt och prata om hur dåliga vi är på Sveriges krata för något år sedan.

Jag: Jag vet knappt inte ifall skåne ligger uppåt eller neråt.
Linn: Nej, inte jag heller. Vart ligger skåne?
Jag: Haha, den var bra!
Linn: uppåt va?
Jag: Du skojar inte va? Du vet faktiskt inte vart skåne ligger?
Linn: Nej?
Jag: Ojdå...

Av MissBatman - 9 april 2010 00:38

Hej!
Klack som är högre än 5 cm är bland det fulaste jag vet. Det är sant när jag säger att ingen kan gå i högklackat. Jag har iallafall inte sett någon och jag lovar. Jag har sett många!

Av MissBatman - 9 april 2010 00:27

Min vän Amanda ringer från Spanien.

Jag säger: Åh, vad roligt! Hoppas ni har det bra!
Jag tänker: Helvete att hon har roligt utan mig.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards