Alla inlägg den 7 april 2010

Av MissBatman - 7 april 2010 16:45

På tal om lite sommar, så finns en hel del planer jag och mina vänner har nu. Det tycker jag är trevligt. Jag försöker ju få min barndomssommar tillbaka. Ni vet, camping och allt det där. Jag tycker jag börjar lyckas rätt bra! Jag menar både Örebro och Västervik är väldigt mycket dit man åkte som barn, fick glass, bada, handla leksaker, grilla och sånt. Som vi nu ska jag göra igen, fast med vänner. Vänner duger.

Iallafall så hoppas jag att denna sommar ska ge mig festivaler, 2 campingsemestrar och en tripp till London. Ganska nöjd sen.

Av MissBatman - 7 april 2010 16:33

Just nu drömmer jag och Linn om soliga timmar i västervik. Vi kom på att vi faktiskt vill se lite sommae iår. Iår vill vi ju vara nära den.  Nej, lite köpa färskt bröd på morgonen, lite sitta ute och äta frukost, lite sitta på klippor och dricka rödvin på kvällarna, och lite hoppa i havet på natten.
Nej, men lite så var allting tänkt.

Vi har bara ett problem och det är om vi jobbar.
Men kanske sitter vi på en klippa vecka 24. Kanske, kanske.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards