Alla inlägg under mars 2010

Av MissBatman - 3 mars 2010 17:45

Jag skäms. Herregud, detta är ju förfärligt om jag får säga det så. Jag vet inte om det är helt sant än, men titta runt lite i min blogg och såg att den här låten finns inte någonstans!
VA?!

Nu kommer den iallafall. Nu ska allt bli i sin ordning.

Av MissBatman - 2 mars 2010 19:10

Tja mars!
Äntligen slut på dom här jävla måderna. Har tänkte länge att jag skulle skriva ett rikitgt pepp-inlägg. Ni vet, när man ska tänka så bra om allt och alla. Allt är så himla fint, rosa moln, sköna sängar, nyduschade kroppar, härliga vintertider, perfekt kaffe och skit. Och om det inte skulle vara rosa moln, sköna sängar, nyduschade kroppar, härliga vintertider, perfekt kaffe oc bara massa otrevliga människor som kastar snuns överallt, så gör det ingenting!
För man kan tycka om att svarta moln är bra, dåliga sängar, svettiga kroppar, dåliga vintertider, beskt kaffe och elak människor och äckligt snuns är helt okej. Att man faktiskt kan älska det med, för det finns alltid något bra med allt.

MEN!
Så är det inte alls det och det borde jag förstått för länge sedan, man ska inte tro att man är någon man inte är.

FÖR!
Gillar jag inte något, då gör jag verkligen inte det. Vill jag inte ha beskt kaffe eller äckligt mycket snö. Nej, då vill jag inte ha det.
Så, aldrig mera pepp-snack för min del.

Man ska vara ärlig har jag hört.


Men!
Om jag gillar något, då ska jag verkligen säga till. Jag ska inte bara hålla på och klaga. Jag ska säga till när jag gillar något. det ska jag, minsann.

Som nu gillar jag Stefan Sundström och posten.

Hejdå,

älskar er även om jag inte alltid står ut med er, så älskar jag er.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards