Alla inlägg under mars 2010

Av MissBatman - 17 mars 2010 19:21

Märker ni något speciellt här i bloggen? Är något som det inte brukar vara? Kan du inte riktigt sätta fingret på vad?

Ja, typsnittet Georiga har premiär i min blogg.  Vi önsker den hjärtligt välkommen.

Man vet aldrig, nästa gång kanske jag t.o.m har bytt färg.
För världen är lite så, man vet inte rikitgt vad som händer härnäst. Man kan liksom inte tjuvkika så himla mycket.

Kom in någon gång vettja, titta om det är ändrat.

För nu vet du inte alls vart den här bloggen bär iväg. Kanske försvinner den bruna färgen, kanske dör den.

Som sagt, i världen kan allt hända. Man aldrig någonting i förväg.

Av MissBatman - 16 mars 2010 20:01

Hitta honom nyss och jag gillar honom. Kanske är jag helt efter i den svenska popvälden och alla bara skattar åt mig och tycker jag är någon jävla idioit. Men det är jag inte, jag är snäll.

Jag får liksom inte nog, kan inte sluta. Har honom inte på mp3 heller, så det känns sådär tomt och jobbigt.



Av MissBatman - 15 mars 2010 12:05

Det spelas väldigt ofta i sofias rum just nu. Annika är en mycket älskad artist i mitt hem. Därför ska hon vara det här med.



Av MissBatman - 15 mars 2010 00:57

Nu börjar folk påpeka mitt hår. det här är illa, fram med hårfärgen för fan!

Ja, jag har grå utväxt. Ja, jag är bara 18 år med GRÅ utväxt.

Sa någon att jag var lillgammal förut så stämmer det mycket bra nu.

Av MissBatman - 15 mars 2010 00:32

Nu käkar jag panodil och jag tycker det är så himla bra att det finns panodil! För då slipper jag ha ont i huvudet och hur bra är inte det?

Sen kan man fråga sig varför jag har ont i huvdet? Har jag sovit för mycket? För lite kanske t.o.m? Får jag huvudvärk över att jag drickit för lite eller har jag snarare övervätskning? Är det dom minskade koppar kaffe jag får ont i huvudet av? Har jag suttit stil vid datorn för mycket eller har jag kanske haft det för stressigt? Är det dåliga livsmedel jag valt med för lite vitaminer och mineraler eller har jag överätit så mycket att jag får ont?

Ja, man kan ju hålla på sådär om man vill. Fast det slutar antagligen med att man får ont i huvudet av det istället.

Så jag, jag fortsätter knapra panodil tror jag.

Av MissBatman - 14 mars 2010 16:59

Goda nyheter damer och även dom herrar som läser min trendiga blogg.

Linn håller på och kömpar med ett körkort och det är sant att både teoriprovet och uppkörningen är bokad! Ja, hon äger på bilar och andra detaljer. Såklart hon gör!

Varför är jag glad för att HON ska få körtkort och inte jag? Varför är jag inte bara avundsjuk och säger att hon kommer att göra bort sig på uppkörningen? Självklart för att jag drar nytta av hennes körkort väldigt mycket. Hon kör oss till Borlänge och så har hon lovat med att vi ska åka iväg i vår.

Hon sa "Vart som helst som gör dig lycklig!"


Därför vill jag att hon ska få körkort. Och ni, jag är faktiskt glad för hennes skull. Jag säger alltid om jag är avis och jag är avis.
Och glad...
För att hon är värd det.

Måste droga kaffe nu.

Av MissBatman - 14 mars 2010 15:14

Det har börjat handla om mannen som ringer upp sitt arbete.
- Jag kan inte komma och jobba idag.
- Varför då, är du sjuk?
- Nej, jag är inte sjuk. Jag är alldels för frisk för att komma och jobba idag. Jag kanske kommer imorgon om jag känner mig sämre igen.


Eller en annan man som ringer upp ett annat arbete och säger:
- Jag kan inte heller komma och jobba idag för solen skiner ju!
- Vad säger du? Är du helt sjuk i huvudet,  kan du bara jobba när det regnar?
- Nej, jag tycker ju om dom regniga dagarna ännu mer.


Bob Hansson - Heja världen

Av MissBatman - 14 mars 2010 13:04

Nu kör vi bort vintern. Hejdå! Tja solen, tja! Nu orkar jag inte mer.


Solbrillor  Check!
Vårjacka   Check!
Vårskor     Check!




Nu ska jag gå på en vårpromenad





Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards