Alla inlägg under mars 2010

Dop

Av MissBatman - 27 mars 2010 08:48

Idag ska jag på dop. Dop för Wille-boy. Han typ 6 månader och har hittat sina fötter nu, så han håller på med dom lite. Han är iallafall jättesöt och gillar mig.
Jag har bestämt lite att det är så.

Mamma säger att jag är hurtig när jag är påklädd och hon säger att hon blir stressad. Att jag är påklädd är ju bra.
Det är skönt.

Nu ska jag dricka mera kaffe och sedan ska jag inte göra så mycket annat, mer än att ta en kopp till.
Hejdå.

Av MissBatman - 26 mars 2010 07:43

Jag har tänkt på en del saker.

1. Min TV är ful
2. Min TV tar upp mycket plats
3. Jag tittar aldrig på min TV.
4. Jag borde inte ha någon TV, för jag tittar inte på den.
5. Jag borde ta bort min TV.
6. Tar jag bort min TV kommer jag vilja titta på den.
7. Jag ska ha kvar min TV.
8. Funderar på att börja med hatt eller kavaj. Eller båda.

Av MissBatman - 25 mars 2010 16:55

Älska dig själv förresten!
Det är lika bra att göra det. Det är liksom ingen idé att hålla på och hata sig själv.
Det är som att hata och bajsa. Du måste ju göra det, du kommer liksom inte undan så varför hata det?
Lika bra att gilla och bajsa och sig själv.

Du kommer ju inte ifrån det.
Fast om man tänker så finns det ju massor av saker man ska älska.
Och det gör ju aboslut ingenting att älska något.

SÅ vi kör, ja det gör vi.

Av MissBatman - 25 mars 2010 05:35

Jag känner mig som en klamydiainfekterad finnig 14 årig.
MED brillor.

Men jag är inte bitter.

Av MissBatman - 23 mars 2010 20:46

Nu ska jag och mando diao, Florence valentin, Emil Jensen, Amanda Jensen, Håkan Hellström, Regina spektor, Bob hund, Lasse Lindh, Hästpojken, Johnathan Johansson, Miss li, Ingenting, Andreas Grega, Existensminimum, Brothers of end, Edith Backlund,  Timo Räisänen, Hello saferide, Säkert, Kristian Anttila, Daniel Gilbert, Theodor Jensen, The plan, Fides oh Fibes, Melissa Horn, Thåström, Shout out louds, Tutankamon och självklart Simon Norrsveden städa.
Jag håller det fysiska dom gör det psykiska.

Kan bli en helt okej tisdagskväll igen.
Men innan allt detta känner jag för att kissa.

Av MissBatman - 23 mars 2010 17:48

Jag är inne på min fjärde kaka.

Jag kan inte sluta.

Nu har Malin gömt dom iallafall. Skönt

Av MissBatman - 23 mars 2010 05:22

Vän: Vad brukar ni prata om när ni umgås?
Amanda: Nej, typ killar, smink, tacos och sådär.

Av MissBatman - 22 mars 2010 16:41

Går hyffsat i min nu-jävlar-ska-jag-hitta-nya-musikkärlekar!
Har redan hittat en lover vid namn  Shout out louds.

Fan, jag är ju bra på det här!
vem vet, nästa gång kanske jag vågar mig på engelska artister!
Jag vågar allt nu, starkare än någonsin.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards