Alla inlägg under februari 2010

Av MissBatman - 1 februari 2010 13:35

Förresten!
Tack, tack vem det nu är som gör att det blir en ny månad. Tack livet, världen, jorden, Gud?, andar, årstiderna och alla andra medverkande.
Tack.

Jag är inte nnöjd förns jag får ha vårjacka! Visserligen har jag ingen, men det kan gå iaf!

Av MissBatman - 1 februari 2010 13:14

Amanda var rolig häromdagen.

Jag: Tror du dom tycker om oss?
Amanda: Alltså fel tycker dom ju att vi har, men kanske inte överdrivet mycket. Jag tror dom tycker vi är snälla och så, gör så gott vi kan liksom.

Ja, man får inte ha FÖR höga krav. Det är ju inte så att det ska vara en självklarhet att det är fel på oss, men 9 av 10 och då får man vara glad.

Förresten ska jag söka sommarjobb snart. Hade varit kul med Norge, men man ska inte hoppas på för mycket. Jag hoppas först och främst på ett sommarjobb överhuvudtaget.

Erica och Jens fyller år idag. Asgrattis!



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards