Alla inlägg under december 2009

Av MissBatman - 15 december 2009 17:26

Ibland pratar jag och mina vänner och då kan det ibland låta såhär.


Jag: Jag är konstig. Jag tänker inte på ifall jag vill ha barn eller inte, utan oroar mig för att jag kanske inte vill ha barn. Ska du ha barn?
- Ja, det är klart. Jag är mer rädd att jag kommer få en skitful unge och att jag inte tycker om den för det.
Jag: Meh, man tycker ju om sina egna.
- Men det är ju lättare att bli arg på en ful unge, än en söt.
Jag: Haha.
- Ja, men vadå? Det är ju egentligen det.

Insidan är också en del av människorna. Ju.

Av MissBatman - 15 december 2009 06:42

En låt som heter "Stopp" ska vara med i melodifestivalen.

Den är tydligen jättesnabb.



Av MissBatman - 13 december 2009 22:03

Mark och jag tänker adoptera en liten neger. Vi bosätter vi oss i Skåne, så att negern börjar prata skånska. Sen övergöder vi ungen så att den blir fet. Så ska vi klä den i förudmjukande kalasbyxor och nonchalera den, så att den blir osäker och stammar och kissar på sig. Sen, samma dag som barnet ska börja skolan, flyttar vi till Stockholm. Vad har vi då? En inkontinent, tjock, skånsk, stammande neger med homoföräldrar.


- Jonas Gardell

Jul

Av MissBatman - 10 december 2009 07:18

Ingen julstämning alls, fast jag dansa till julmusik, sjöng falskt, provasmaka ett julbord. Jag ni vet, det gick inte.

Besviken är jag minsann.
Ja ja, är för trött för att fixa till det där med julen. Jag gör't när jag blir piggare, säger till.

Kom jag på att jag inte ens har ett kalenderljus!
Herregud.

Av MissBatman - 9 december 2009 01:08

Jag är vaken, bara så ni vet. Jag ska upp snart, behöver nästan inte lägga mig.

har jag berättat? Har jag verkligen berättat allt? Allt om när julen försvann, julkalendern försvann, ljusen försvann och kaffet tog slut? Har jag berättat?

Nej, men det är så iallafall. Julen dog och det är bara den 9 dec. Allt är mitt fel. Jag är bara nervig och smyg less.

Jag kommer tillbaka! Imorgon när jag lagar till julbordet till våra gäster är jag kanske på G igen.
Då kanske myset är tillbaka.

Ps.. Om du läser detta Amanda kan du ju tänka på att göra det lite julmysigt för mig, så gör jag det för dig. Ljus på rasten, helt överraskande komma med kaffe. Ja, du vet. Som du är bra på.

Av MissBatman - 8 december 2009 22:40

Jag vill åka utomlands för 1500 kronor för en hel vecka med boende! Det är väldigt billdigt för någon med pengar och väldigt dyrt för någon som mig.

Jag ångrar så himla mycket att jag åkte till karlskoga istället för turkiet i sommras. Jag måste vara störd. Helt blåst måste jag vara, Herregud!
Tappa jag förståndet? Antagligen.

Linn? Vad tänkte vi på?
Antagligen musik, men mp3 finns ju?

Av MissBatman - 7 december 2009 13:19

Idag har jag ätit frukost på sängen. Vardagslyx kallar dom det för va? Isf har jag jaft det idag. Jag t.o.m en ny säng!

Jag måste träna snart, så jag kan få duscha av mig svetten. Jag luktar svett och det lär ju inte bli bättre efter träningen, visst?

Jag har inget vettigt att säga, mer än att jag gillar julen och sånt. En grej till! Det har inte kommit upp några sevärda band till P&L än va? Ja, förutom Krunegård, men ändå.

Jag är inte ledsen, måste vidare.
Tja.

Av MissBatman - 5 december 2009 02:06

Det är en vacker vinterkväll på jorden.
Det är den enda platsen som det blir vinter på,
så vitt jag vet.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards