Alla inlägg den 16 december 2009

Av MissBatman - 16 december 2009 19:53

Jag visste inte att det kunde finnas så mycket röst i en och samma kvinna! Det här är det bästa jag hört på VÄLDIGT länge.

Av MissBatman - 16 december 2009 19:46

Jag har supersvårt för att baka om jag inte försöker. Det går verkligen inte att lyckas baka en så enkel sak som en sockerkaka.

Annars kan jag nog få till både bullar och bröd.

Av MissBatman - 16 december 2009 18:37

Jag vet en pojke, vid namn Björn, som bloggar. Trevlig ung man med båda fötterna på jorden och sådär. Han tar inga droger eller misshandlar folk han inte känner, antagligen misshandlar han inte dom känner heller. Trevlig helt enkelt med en MYCKET roande blogg.


MEN! Björn ska ha saker, han kräver, jagar sina polers på facebook att dom ska kommentera. Björn nöjer sig inte, han funkar inte så. Han är så himla girig och helt kommentars-galen!


Jag tänkte att mina vänner kunde läsa hans blogg, skriva något snällt eller elakt (helst snällt). Men Bara han får kommentarer.


Ps.. Skriv namn, han blir galen om han inte vet vilka hans fans är.


http://bjoern.atthem.se/ LÄS och skriv.



Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards