Alla inlägg den 5 december 2009

Av MissBatman - 5 december 2009 02:06

Det är en vacker vinterkväll på jorden.
Det är den enda platsen som det blir vinter på,
så vitt jag vet.

Av MissBatman - 5 december 2009 01:39

hej, jag gästbloggar & ska skriva om något som tydligen inte är så noga.

lite ljus, och fredrik så är tydligen allt klart?

sofia sitter här och skriker att nu jävlar ska vi läsa dikter, men ingen var väl direkt på.  jag och erica vill hellre lyssna på gammal dunka dunka musik och jYooh låtar, för det tycker vi är kul!

nu hör jag dikter om tandborstar som säger ifrån och såvidare .

nu börjar hon babbla om gud.

vi har kommit på en jul låt

här kommer den:

sluta drömma om den vita julen, du kommer aldrig va med om de.

Och be aldrig mer om klappar från tomten och din pappa.

och de äter upp din julskinka och gud det gör så ont med du får vara vegetarian.
fortsättning följer ..


nu hörs spice girls.

dom börjar bli lite inne

igen. jag har verkligen inget att skriva

men jag ställer upp för jag är en snäll kompis.


imorrn ska vi dansa, jag & fia.

jag längtar!!! fast jag vet inte om vi ska för hon kanske inte har råd?


jag var osams med mina flickor förut, ångrar mig nu.

men nu är vi sams och alla är inne i sitt.

saknar mamma lite för hon va ledsen förut.


de kommande åren har varit betydligt otacksammare!

men det gör inget för man kan vara tacksam nästa år.


I dont care about it

får inte skriva om saker jag vill, för då kan folk tro att vi är töntiga

orkar inte prata om det.


hejdå.

ps: björn atthem är snäll.





Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards