Alla inlägg den 2 december 2009

Av MissBatman - 2 december 2009 22:02

Jag tänkte precis skriva om förjävliga saker, som att morgonbussen går alldels förtidigt, att kvällsöppet inte borde vara imorgon med, att det inte finns utbildningar till oss som inte ville bli av det som redan finns.


Men så slog det mig! Det är ingen idé, man kan kolla på oskyldigt dömd och strunta i att duscha istället. Det blir ett bättre avslut på en kväll då.


Sen finns det även bra saker med denna dag. Bara en sån sak om vi upptäckte ett nytt café med billiga priser och att påtår ingick i priset. Det är sånt man uppskattar. Jag gick på gator man glömmer bort, fast dom är dom finaste i hela Norrköping.
Det är ju egentligen bra att man glömmer bort dom, för då är dom egentligen ännu finare när man väl går på dom.




Av MissBatman - 2 december 2009 05:34

Det blev inget Örebro, för Björn Atthem dissa. Vi är väl inte jättearga på honom för det, men besviken får man väl vara? Jadå, det får man.

Och att Hampuz skulle gästa här blev det inget alls av med. Jag är för trött idag. Förlåt för att jag ljuger hela tiden, men jag har två jobbiga dagar framför mig som jag inte ens vill prata om.

Det var väl allt. Kaffe och väldigt mycket Fredrik nu.

God jul. (Det är inte förtidigt att säga det va?)

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards