Alla inlägg under november 2009

Av MissBatman - 8 november 2009 01:43

Hittat ännu lite stjärnmusik och det är himla bra. Det är så himla bra!

Av MissBatman - 8 november 2009 00:08

Det är ett jävla liv om kärlek runt om mig. Alla har pojkvänner hit och dit nu förtiden. Man behöver inte ha träffat dom ens, utan det räcker med att dom ler sött och skrattar åt våra handlingar. Det behöver inte vara så mycket mer än så.

Jag håller mig på det torra med pojkvänner tills jag blir snygg, men jag är en jävel på att coacha flickorna rätt! Och visst har dom frågat om råd minsann och visst har dom gillat tipsen jag ger dom.

Av MissBatman - 4 november 2009 18:31

Vandrarhemmen är fullbokade och jag vet inte vad vi ska göra. Ska vi verkligen campa eller struntar vi i det?
Jag är rädd.

Av MissBatman - 4 november 2009 17:06

Peace and love börjar inte dra ihop sig för fem öre, det vet jag. Jag vet att det är över ett halv år kvar tills starten av festivalen drar igång. Jag vet och jag längtar iallafall!

Men ändå, det finns vandrarhem som ska bokas 11 evigheter för tidigt.
Vi gör't ikväll!

Av MissBatman - 4 november 2009 16:07

Den här är så himla fin, men så himla läskig på samma gång.


Av MissBatman - 3 november 2009 23:42

Hej!
Skulle bara säga att jag kom på nyss att jag är himla söt. Fattar inte varför folk inte ser det på direkten? Som idag hade jag på mig en ny klänning som var jättefin, fick man höra något? Nej!

Nej, blir ledsen.

Av MissBatman - 3 november 2009 20:18

Är hösten slut i november? Det kan väl inte stämma, eller? Det är väl höst till december iallafall? Jag tycker det är tråkigt att allt jag gillar tar slut snabbast med allt. Jag menar vintern håller ju på hur länge som helst och sommarn med. Men hösten bara drar.

Men det nu ska vara såhär att hösten drog och vintern kommer nu OM det skulle vara så.
Då längtar jag fan till nästa!

Av MissBatman - 3 november 2009 14:01

Jag har ju varit borta i helgen nu. Visst, jag heter fortfarande Sofia och bor fortfarande kvar i Finsång. Men lite har hänt med mig. Jag ringer till folk jag inte känner och jag lyssnar på hipphopp (stavas det så?) och jag tycker det är bra. Det har hänt lite knasiga vibbar nu. Men jag har det bra och dom andra också, det går ingen nöd.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards