Alla inlägg under november 2009

Av MissBatman - 13 november 2009 17:08

Inget ordnars sig, så gör vad du vill!

Av MissBatman - 11 november 2009 22:19

Var finns alla sykurser i Finspång och Norrköping!? Hjälp mig nu, kom igen!
Googla åt mig. Jag vet tydligen inte hur man gör.

Den som hittar en sykurs, får något. Kanske en kram eller pengar.

Ps.. Jag är en jävel på kramar. Jag har tekniken så att säga.

Av MissBatman - 11 november 2009 14:44

Jag har sagt det sen jag börja det här bloggen och säkert innan också. Det är ju så att jag säger så mycket hela tiden, men jag menar nog knappt hälften. Eller menar gör jag ju. Jag vill, det vill jag men jag gör sällan alla dom där grejerna. Jag skulle kunna räkna upp 10 saker jag har velat göra i 3 års tid utan att ens kommit i närheten av det. Det är ju jättedåligt av mig ju. Det är en sån som mig man inte vill vara.

Men det är en sak jag absolut vill göra och det är SY! Jag vill lära mig sy! Jag har faktiskt en bok hemma där det står hur man syr kläder. Jag har väl inte kollat jättenoga, men jag ger upp så fort jag inte fattar på 10 min. Jag skulle på riktigt kunna ha syjunnta, seriöst. Träffas några vänner med kaffe, sy och prata strunt. Ingen av mina vänner är väl jätte på. Det är riktigt synd.

Nej, men sy. Det ska jag minsann lära mig. Jag lovar, till nästa år har jag fått ihop en klänning som jag har sytt själv. Jag lovar.

Av MissBatman - 11 november 2009 14:31

Jag tycker att det börjar bli väldigt mycket vinter nu trotts allt med hösten och så. Jag vill heller inte kränka hösten och säga att det är jättehöstigt ute, när det mest är rått och grått. Det är ju som att man trodde att hösten inte var bättre än såhär, men så är ju inte fallet. Hösten är jättemysig och jag har haft en fin höst. Jättefin höst med mina kära.


Tack hösten, men jag tror du börjar trött nu mot slutet. Jag tror att dina krafter håller på att ta slut. Jag tror att vintern tar övertaget.


Visst får vintern ta över tills den 5:de januari, sen vill jag jag ha vår. Och ja, snön för komma från den 1:a december tills den 5:e januari. Sen är det absolut bra.


Och du sommarn! Ta det lugnt med värmen i år. Du är fin, men alldels för het! Lagom är också bra vet du.

Av MissBatman - 9 november 2009 07:33

Snart har jag haft min blogg i ett år. På torsdag för att vara exakt. Så länge har jag aldrig bloggat på samma ställe. Det här är lite heligt va?

Hade man varit en riktig bloggare hade man nog gjort något coolt 1 år-inlägg och summerat året som har gått. Det ska jag inte göra, det låter jobbigt, eller ja, det tar ju iofs inte så lång tid. Det har ju liksom inte hänt något, förutom att jag är 18 år istället för 17 år. Rock!

Nej, men nästa år har det hänt grejer. Då har ju flytt landskpet till ett annat, då blir det två radar att dra till med.

Hejdå.

Av MissBatman - 8 november 2009 17:12

Jag fick klagomål på mitt inlägg med bild. Jag måste tydligen skriva vad det är, vad den kostar och om Kim har råd.

Ja, om vi säger såhär.
Helt vanlig jävla ansiktsmask med chokladsmak. Har man 10 kronor har man råd.

Tjaråå.

Av MissBatman - 8 november 2009 16:04

Jag skriver om ensamheten förr och nu. Jag kom på att det inte var det lättaste att skriva om. Jag var inte ensam förr i tiden, för jag var inte ens där.

Det blir himla svårt att jämnföra något, när man inte har något att jämnföra med.

Nej, det går inte jättebra.

Av MissBatman - 8 november 2009 15:52

ALLA stora bloggare har sådana här blider på sin blogg. Är jag kändaste nu eller?
 

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards