Alla inlägg under november 2009

Av MissBatman - 18 november 2009 16:46

Jag har sovit nästan hela eftermiddagen! Men det är okej, jag fick ingen sömn inatt så tar igen lite. Det gör absolut ingenting, hoppas jag?


Jag hade ett jätteallvarligt prov idag. Nationella delprov B hette det och mitt i salen fann jag min nya favorit för ett tag. Det trodde jag ju inte när jag gick upp imorrse, så det var en fin överraskning.


Och ni, ingen av oss vill liksom störa, tränga oss på eller vara i vägen. Det är rätt konstigt när häften är ensamma i detta land och vi vill inte störa. Störa vadå?


Nu ska jag åka bil, hejdå.

Av MissBatman - 17 november 2009 18:40

Alla mina nära och kära vet att jag har en liten hat-kärlek till just sms, men det finns vissa dagar då man bara avgudar sms. Idag är en sådan dag, för idag fick jag ett väldigt fint sms av någon jag håller kär.

Lyssna bara på det här!
"Jag satt nyss och tänkte på dig och jag kom fram till att du är som choklad. Någon man alltid är sugen på och även om man har fått hur mycket som helst så är man aldrig nöjd. Man vill bara ha mer. Och man blir avundsjuk när någon annan äter den och inte man själv. Man blir besviken när dne tar slut eftersom det är så himla gott. Det är sådär lagom sött så man njuter av verje sekund"

Vem kan inte gilla sms en dag som denna? Vem smälter inte av det här? det här kallar jag ren kärlek. Det är så himla mysigt detta.

Av MissBatman - 17 november 2009 17:26

Amanda Pettersson, bästis har skaffat blogg och ingen är gladare än jag. det är så trevligt så! Hon har fått för sig att man inte kan skriva precis vad man vill, men det kan man ju! Hon tror även att man måste ha något att komma och får hon allt ifrån?

Det är okej att bara skriva.


Ett tag till får ni hållas, för ett tag till är den minsann hemlig. hi hi hi

Av MissBatman - 17 november 2009 15:48

Jag läser en bok och självklart av Bob Hansson och när jag läser i hans bok tänker jag inte på det alls. Jag har inte en susning om att jag flera timmar senare ska tänka på det.

Jag kom på varför jag gillar dikter och annan poesi. Man kan inte ha fel! det finns ingenting som är rätt eller fel. Kanske är poesin en tröst för alla oss som alltid hade fel. En sak för oss som alltid skratta sist och fick fråga en extra gång. En liten grej för oss som fick röda bockar. Nu har vi något att tugga på och inte får vi fel heller!

Det är så härligt ibland!

Av MissBatman - 16 november 2009 22:26

Vi har planerat och vi tjatat om den här resan till Örebro. För vi har alltig något nytt och häftigt på gång och just nu står Örebro på schemat. Vi hade t.o.m planerat frukosten!

Det är lite så med oss. Det där med vart man ska bo, hur vi kommer dit eller om vi ens har råd är inte så noga. Men att vi ska dricka kaffe där och där, äta där och där, köpa saker där och där, är så väldigt mycket viktigare. Det fattas bara att jag snart får reda på VILKA chips Amanda ska ha med sig och det är snart dags för att jag berättar VILKEN choklad jag ska ha med mig. Som sagt, det är bra att vi lägger ner energi på dom verkliga problemen.

Iallafall nu har vi ju planerat allt och trodde något. Nu verkar det kört igen, men vi får se! Ingenting är omöjligt, kanske går det kanske inte.

Av MissBatman - 15 november 2009 14:55

Jag tände alla ljus jag hade igår när min vän kom. Jag hade myst till det så att säga, bjöd på kaffe också. Jag tror hon uppskatta det fast jag inte hade doftljus. Det behövs inte så mycket säger, en kaffe och lite ljus och en mig så är hon glad. Fast så har hon aldrig sagt, men det kunde ju hon lika gärna ha klämt ur sig, eller hur?

Vi fick något ryck om hugos och drog faktiskt dit. Vi dansa till låtar vi kunde och låtar vi inte kunde. Det gick bra, allt var i sin ordning och varneda en var stora glitterfläckar. Vi var bara vanliga, och fina.

Jag har inget mer att berätta förutom att jag funderar på att ladda ner en film tills ikväll och sen ska jag ut och gå med. Fast inte nu, kanske sen om ett tag.

Hejdå, mina kompisar.

Av MissBatman - 14 november 2009 05:17

Man måste verkligen inte stå ut
med alla människor på den här jorden .


Det räcker att man älskar dom.


- Bob Hansson

Av MissBatman - 14 november 2009 05:04

Jag har sett den berömda filmen brokeback mountain nu! Hade jag varit en tjej som tjuter i filmer så hade jag drunknat i mina egna tårar, för att få vara lite klyschig. Så för en gångs skull har jag ett film tips och det är ju den filmen! Se den!

För er som har svårt för homosexuella kanske borde se den. Förhoppningsvis ändrar ni kanske uppfattning då.

En grej till! Jag tycker att folk som hatar homosexuella är dumma i huvudet. Det kanske låter hårt och att man faktiskt inte ska bli kränkt för sina åsikter, men det finns saker som bara är fel och tycka och det att hata utlänningar och homosexuella. Det är bara fel och så är det.

Jag kan skriva något långt inlägg om varför jag tycker dom är dumma i huvudet, men inte ikväll! Förresten så blir det inte långt kom jag på, för det är så enkelt varför.
1. Man får vara kär i vem fan man vill, för är man kär så är man kär!
2. Det handlar inte om färg, land eller kultur utan personen, idioter.

Så svårt var det och nu ska jag sova.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards