Alla inlägg den 8 november 2009

Av MissBatman - 8 november 2009 17:12

Jag fick klagomål på mitt inlägg med bild. Jag måste tydligen skriva vad det är, vad den kostar och om Kim har råd.

Ja, om vi säger såhär.
Helt vanlig jävla ansiktsmask med chokladsmak. Har man 10 kronor har man råd.

Tjaråå.

Av MissBatman - 8 november 2009 16:04

Jag skriver om ensamheten förr och nu. Jag kom på att det inte var det lättaste att skriva om. Jag var inte ensam förr i tiden, för jag var inte ens där.

Det blir himla svårt att jämnföra något, när man inte har något att jämnföra med.

Nej, det går inte jättebra.

Av MissBatman - 8 november 2009 15:52

ALLA stora bloggare har sådana här blider på sin blogg. Är jag kändaste nu eller?
 

Av MissBatman - 8 november 2009 01:43

Hittat ännu lite stjärnmusik och det är himla bra. Det är så himla bra!

Av MissBatman - 8 november 2009 00:08

Det är ett jävla liv om kärlek runt om mig. Alla har pojkvänner hit och dit nu förtiden. Man behöver inte ha träffat dom ens, utan det räcker med att dom ler sött och skrattar åt våra handlingar. Det behöver inte vara så mycket mer än så.

Jag håller mig på det torra med pojkvänner tills jag blir snygg, men jag är en jävel på att coacha flickorna rätt! Och visst har dom frågat om råd minsann och visst har dom gillat tipsen jag ger dom.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards