Alla inlägg under september 2009

Av MissBatman - 5 september 2009 16:46

Jag kan ju tala om för er att jag minsann ska till ullared 27 okt! Jag och en Amanda och en Kim. Jag ska antagligen köpa ljus och en tavla  och snygga koppar. Det sägs att det ska finnas där.


Bob Hansson blogga för några dagar sedan. han bloggar så sällan att jag måste gå tillbaka i hans arkiv och läsa gamla ting. Jag har alltid gillat Bob Hansson, för jag har fått för mig att han tycker att det är okej. Det är lite okej och vara småortsinvånare, halvdålig i matte och och lite lat . Han tycker det är lite okej. Jag skulle aldrig skämms inför honom när jag visa upp mian betyg. Han skulle bara okeja. Jag har ingen aning om han är så, men det är min dröm-Bob iallafall.


Har ni någon dröm Bob?




Av MissBatman - 4 september 2009 23:48

Jewel puzzle på facebook är verkligen det bästa med hela facebook! Det är det allra bästa spelet, kanske på hela internet. Nu är ju inte fallet så att jag har spelet alla, det vore rätt otroligt, men ändå.

Något extra har det.


Vad är det för farm alla skickar till mig på faxebook? Jag fattar inte.

Man kan tydligen ta hand om djur.

Jag har aldrig accepterat det där.

Av MissBatman - 4 september 2009 23:43

Ibland känner jag nästan att be om förlåtelse för alla tankar jag har, alla onda och planer jag bär på, bara för att knuffa ner någon framför ett tag. För det är inte rättvist. Det är elakt att få utbrott över så enkla saker att någon tycker det är viktigt att ens pojkvän har bil, lägenhet, lön och att man får massor av saker. Det finns folk som tycker det är viktigare än själva personligheten.

Inte kan jag gå och hacka upp mig på en sån sak. Inte kan jag vara arg och undra om tjejen har några hjärnceller.

Inte för att någon skulle märka att jag var grym och hård.
Jag ler jätteofta!

Av MissBatman - 2 september 2009 06:27

Jag har bytt omröstning på bloggen och jag måste ha sämst fantasi i hela världen...
jag blev lite besviken, men jag får leva glad och nöjd ändå.


Idag ska jag och Amanda ha lill-lördag, vi får se hur det går. Ljus hoppas jag verkligen.

Av MissBatman - 1 september 2009 20:20

Snart har hela dagen på den första höstdagen slut. Jag vet inte, blev den som den skulle? Blev det en bra höststart? Dagen börja med viktig höstfika och även lunch på det. Jag beställde sallad utan pasta och fick en med ungefär BARA pasta. Blev onöjd, men gilla kaffet.

Jag hade filmkunskap med övedrivna idioter som skulle säga så svåra ord som möjligt och nästan KLETA på läraren med sina ord dom valde. Jag blev arg och tyckte dom var för töntiga och helt klart förlöjliga sig själva. Medans jag var den coola och helt obegåvade eleven. Hellre det än en tönt.


Annars hade varit fint tycker jag. Några lektioner, ljus på morgonen, mycket kaffe och på jobbet går det fint. Ett G får första dagen i hösten av mig. Sen när det blir kallt på rikigt ska ni få se!


Nu ska jag jobba min sista halvtimme.

Av MissBatman - 1 september 2009 05:49

Välkommen hösten! Jag har längtat efter dig!
Nu ska vi vara bästisar och bundis.

Du, jag och ljusen

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards