Alla inlägg den 11 september 2009

Av MissBatman - 11 september 2009 20:35

Det är ett himla tjat om det där med latte. Kom igen! Det smakar ju skit! Varm mjölk med lite (då menar jag LITE) kaffesmak. Det måste nog vara djävulens påfund med latte. Vad är det goda? Nej, inte ens den skummade mjölken är god. Inte ens den, ni.

Ska det vara kaffe ska det vara svart eller så får man skita i kaffe helt enkelt!
Ni känner ni antagligen att jag inte har ett skit med det att göra. Att man får dricka latte om man vill eller bara skita i det. Och visst, det finns en viss poäng i det där, men nu talar jag inte för att göra rätt för mig eller för att jag vill ha en mening i det här.

Jag är inte mer komplicerad än att jag vill säga att latte är bara äckligt. Jag menar bara äckligt.
Sen är det inte alls så noga med vad jag har med att göra med och saker jag inte har att göra med.
Latte är äckligt, så nu tycker jag vi dumpar den.
Det är liksom inte alls så mycket svårare än så.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards