Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av MissBatman - 31 augusti 2009 21:31

Idag har jag varit en kärring och gympat till en DVD. Jag hoppas våran planer om att vi ska köra den där DVD:n 3 gånger i veckan blir sanna. Det hade varit förträffligt! Men det där vet man aldrig, imorgon kan planerna vara bortglömda och vi alla tre sitter med en varsin läsk, tom en sån vi annars inte skulle tycka om.


Jag har köpt mer doftljus också! Jag är ju tråkigast i världen och köper samma en gång till, men det är bara dom som är bruna. Jag tycker dom luktar rätt dåligt därborta.


Jag har inte ätit smootie på år och dagar. Det är dags för en imorgon.

Och kan alla säger en maträtt som är god och nyttig och inte är sallad?

Jag tror inte det finns, men försök bevis motsattsen!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards