Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av MissBatman - 27 augusti 2009 22:04

Jag är rädd nu. Jag är inte bara rädd för mamma, utan mig själv också! Förra veckan tappa jag bort mina nycklar och min plånbok, som tur var fick jag tillbaka allting.

Idag så hände det grejer också. Jag och Linn skulle åka på bio och på bussen in glömde jag min plånbok. Jag blev lite stressad eftersom på bio behöver man pengar, det hörs ju på namnet bara. Okej, jag ringde runt lite och fick reda på att den ligger på hittegods i Norrköping. Jag blev glad och nöjd, men min mor var dock rätt irriterad över min klantighet.

Jag åkte hem från bion och på bussen glömde jag mina NYCKLAR! Jag får inte nog av att glömma saker! Det där med nycklarna är inte offeciellt för min mor. Hon skulle bli mer arg, så nu är jag rädd för mamma OCH för mig.

När ska jag ge upp?! Jag får inte glömma saker mer. Vad ska jag göra?!
Hjälp mig, jag behöver vård.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards