Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av MissBatman - 26 augusti 2009 21:40

Det är så passande och det är så himla trevligt att han kommer in här. Här i min höst med nya melodier och nya texter. För som jag sagt tidigare, så är Lars Winnerbäck alltid höst. Alltid.


Det är lite fartigare än vad jag trott och jag är inte hemma i låten än, men det här är fint. Himla fint. Detta tänder vi ljus till.

Av MissBatman - 26 augusti 2009 16:16

Jag är avundsjuk om Linn Idbrant-Dure. Hon ska alltid hålla på och ha sig. Först fick jag reda på att hon fick en underbar lön och tror ni det räcker med det?
Nej, inget räcker för henne, hon har alltid något med i bakfickan.
I höst drar hon till ENGLAND! Kom igen! Jag tycker inte man får åka till England om inte alla får åka till England, eller enbart jag.

Nu är jag avundsjuk på henne för att hon alltid är så rik och får åka iväg på saker och ting. När är det min tur!? Just det! Hon har TVÅ hundar också. TVÅ!! Jag sa ju att hon var den som i nöjde sig, så hon drar till med två! Hon är värd det och jag får vara avundsjuk. jag är iallafall ärlig!

Jag är en fattiglapp, har ingen hund, får inga underbara löner eller åker till England. Det längsta jag kommer i höst är nog till småland.

Nu ska jag vara lite bitter och ta en kaffe eller 3 koppar. Låter jag som en bitter tant? Jag lovar, det här är bara ett spel.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards