Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av MissBatman - 25 augusti 2009 22:58

Nu börjar allt om igen. Nu har vi nya planer, nya skolor, nya städer och nya hopp att tänka på.

Som sagt allting börjar om igen. Nu hoppar vi till västragötalnd och drömmer om ett liv där. Vi har idéer så det räcker till en hel armé!

Av MissBatman - 25 augusti 2009 18:38

Ser på min omröstning att sommaren leder som bara tusan. Jag blir besviken att inte hösten ligger högre upp för er, då kunde vi ha något gemensamt.

Men just nu verkar det bara vara jag och hösten mot världen.

Ps.. Tänkte på mitt förra inlägg. Jag tänkte då att, om jag nu hade så bråttom varför blogga jag?! Jag vill inte vara nörd. *Ledsen gubbe på MSN*

Nu ska jag fortsätta jobba. Sååååå roligt.

Av MissBatman - 25 augusti 2009 17:13

Klantröv som jag är gjorde jag ju dagens tappe. Jag kom hem från en helt vanlig skola och hade lite halvbråttom på färden och skulle laga till något snabbt. Jag körde på lite sallad, räkor och makrill. Jag tänkte vara lite smidig eftersom jag hade tajt schema.

Jag blev tillslut klar och rätt nöjd med vad jag hade åstakommit. Jag gick min väg mot mitt rum och tänkte sitta vid datorn och äta samtidigt, som sagt tajt schema. Jag sket i att hämta vatten till och sket i kniven, bra att veta? I know.

Sen tappa jag hela skiten i golvet så det blev ett kraskalas. Så i skrivandes stund är jag inte bara sur, jag är hungrig också!

Ännu en gång så har jag fortfarande tajt schema och måste iväg. Hungrig!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards