Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av MissBatman - 18 augusti 2009 22:06

Gröna Lund och Stockholmia har kallt på mig med Linns familj. Nästa lördag skulle turen åka dit och jag skulle få gå i något lustigt hus dom har där. Men jag känner att jag får tänka nej för denna gången. Denna gången säger plånboken ifrån och jag tänker vara vuxen nog att för första gången lyssna på min plånbok. Vuxet intesant? I know. I feel good!
Jag har ju även en del andra planer att sprara till också, så man får bli vuxen och prioritera.

Nu dricker jag te, känns sådär. Jag har köpt doftljus idag! Dom ska jag tända strax, men något i mig säger att jag borde duscha först. Är det svetten som talar eller fettet i mitt hår? Någon av dom eller kanske båda. Man vet inte och det gör inte så mycket heller.

Jag saknar Björn, har ingen att tala med. Dricker ju t.o.m te här! Fast det är nog inte för hans skull, men kunde varit!

Av MissBatman - 18 augusti 2009 20:06

Första dagen i skolan och första dagen på jobbet och vad känner jag?
Det här är bra. Känns fint att inte slö fram till 5 på kvällen längre.

Nu jävlar gummor och gubbar är jag på G. Det fattas bara en kalender så är jag på toppen av topparnas toppar! Okej, jag överdriver lite.

En sak blev jag besviken på. Det var att väldigt många blev besvikna på min praktik jag ska ha i Borlänge i 3:an. Folk tyckte det var en dålig idé. Själv tycker jag att det är bland dom bästa ideérna jag haft på väldigt länge. 6 veckor i Borlänge låter mer än bra, tycker jag. En del tycker annorlunda.

Nu ska jag jobba vidare. Tja.

Ps... vill ha te, fast jag gillar inte ens te. Men te vill jag ha!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards