Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av MissBatman - 17 augusti 2009 01:48

Nervösa världar säger:

Jag har trök

For every mistake we must surely be learning. säger:

jag med

Nervösa världar säger:

Ska vi sova?

For every mistake we must surely be learning. säger:

isf i samma säng, så vi kan ligga och prata

For every mistake we must surely be learning. säger:

och när du somnar

For every mistake we must surely be learning. säger:

kan jag killa dig

For every mistake we must surely be learning. säger:

så du säger "fan hampus, ge dig"

For every mistake we must surely be learning. säger:

och så fnissar vi tillsammans

For every mistake we must surely be learning. säger:

och kollar på månen

Nervösa världar säger:

hahaha, :D

For every mistake we must surely be learning. säger:

Sen, kan vi gå upp på natten

For every mistake we must surely be learning. säger:

och laga mat och hålla hand, och spela lite musik och klaga på folk vi känner

For every mistake we must surely be learning. säger:

och sen kan vi lägga oss ien

For every mistake we must surely be learning. säger:

och så säger du "fan vi glömde borta tänderna"

For every mistake we must surely be learning. säger:

men så säger jag "okej men vi gör det"

For every mistake we must surely be learning. säger:

men då säger du "nej, jag orkar inte nu, jag är dödstrött"

For every mistake we must surely be learning. säger:

så killar jag dig och så slår du mig lite löst så jag skämtar och säger aj

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards