Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av MissBatman - 13 augusti 2009 01:55

Jag såg just att en viss Kim har börjar blogga här och det tycker jag vi alla firar med att gå in och tittar vad hon håller på med.
Jag tycker även vi hälsar henne välkommen hit.

http://franz.bloggagratis.se/

Ps.. Jag kan inte sova och det är inte så kul.

Av MissBatman - 13 augusti 2009 00:15

Hej!
Nu är det såhär att jag efterlyser någon underbar som skulle vilja ordna min blogg. Sådär som alla coola har, en snygging layout. Jag går med på att byta blogg självklart eftersom här kan man inte inte ens göra så.

Så jag uppskattar alla snälla som skulle vilja hjälpa mig! Kanske får men en kaka eller ett vitlöksbröd.

Av MissBatman - 13 augusti 2009 00:05

Nu har jag varit på bio och jag tyckte om den. Jag kanske inte gilla den på bio-sätt som jag kommer göra med den nya beck. Den var bra helt enkelt och svårare än så var det inte. Det kommer bli mycket svårare när beck kommer ut, för jag älskar beck. Nästan lite besatt? Nej.

Amanda och jag gjorde som vi alltid gör när vi är i storstan och glottar på bio. Vi hade upptäcksfärd och herrejävlar vad vi hitta grejer som vi aldrig sett förut! Bara en sån sak som att vi hitta Sveriges största balkong och Norrköpings mest romantiska och minsta park! Jag menar att då är det ju helt klart värt en tur i Norrköping! Vi tog bilder på parken, men ni kanske fattar själva att jag inte är dyngnörden än som lägger upp bilder på allt jag ser.

Sen ville vi äta dyrt och på något viktigt ställe, men så blev det inte. Antingen var det stängt eller så våga vi inte gå in. Så kan det gå.

Jahopp, mer har jag inte och komma med i denna stund.
Nu ska jag nog sova om jag kan. Jag är inte så hungrig som jag låter.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards