Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av MissBatman - 6 augusti 2009 11:44

Hej, kära medlemar som älskar all musik jag lägger ut här. Så härligt att höra! Jag blir varm inombords.

Jag måste uppdatera mig lite känner jag om min sjukdom. Ni vet ju att jag inte alls är någon envis person, utan lägger av så fort jag får chansen. Men inte i detta fall! Jag drog av mig kläderna och gick in i duschen och gick bara rakt. Rakt jävla ut för att blir frisk! Inte var jag så kaxig när jag kom hem från min promenad, men på kvällen var jag på topp igen. Nu kan ni inte kalla för en såndär som ligger messjuk och överdriver, visst? Jag tar tag i saker som en karl gör! Även om jag ÄSLKAR att överdriva så folk ger mig alldels förmycket uppmärksamhet, men det är INTE messjuk! Slut på det.

På tal om idag så äter jag en nyttig frukost, precis som jag sa förra veckan.
Jag kan också och inga undantag denna gång. Amanda vill inte vänta för länge med våra nya stilar. Blev ni nyfikna? Vi också! Vi har ingen aning om vad det blir, men vi tänker oss en makeover! A big one.

Jag tänker på karlar nu fötiden. Inte sådär alldels förfärligt många, nej nej. Bara sådär några stycken. Nu tror ni att jag tänker snopp och sånt, inte jag!
Men en annan sak jag har tänkt mycket är vad man kan kalla tjejer lilla "snippa"? Det finns ju inte ett enda bra ord! "pulla" har jag redan sagt nej till och "fitta" talar vi inte ens om. Vad ska man säga?

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards