Alla inlägg under juli 2009

Av MissBatman - 15 juli 2009 15:16

Nu är jag inne i mina sistaminuten-resor, så det står om det. Jag tittar varje dag om jag hittar den där ultimata resan till Turkiet eller Bulgarien. Det hade varit VÄLDIGT trevligt att få åka. Jag har ju faktiskt bara varit utomland en enda gång (Tyskland och Nordens länder räknas inte) så jag är värd att få åka. Antagligen väldigt värd det.

Det är ju ett tag kvar tills vi kan åka, nästan exakt 15 dagar. Linn ska ju hålla på och jobba och ha sig. Töntigt enligt mig och då är det endast för att jag är avundsjuk på alla hennes pengar sen. Jag är iallafall ärlig och säger som det är!

Nej, nu ska jag glotta mer på resor.

Av MissBatman - 14 juli 2009 23:25

Jag känner mig kissnödig och inte alls så trött som jag skulle vilja vara nu. Jag älskar The Plan bara mer och mer nu. Jag blir alldels sådär kär som jag alltid blir när jag hittar något som nästan är för bra.

Ibland sitter jag och drömmer att sångaren i bandet jag älskar träffar mig på stan och blir alldels sådär underligt kär i mig. Jag får massor av perfekta sms (perfekta sms = roliga och charmiga, men absolut inte smörigt eller något jävla puss i slutet) och han längtar efter mig hela tiden. Han skriver t.o.m en låt om mig! Det hade varit coolt. Jag läste ju att Håkan gilla fula och tjocka tjejer, synd att han ligger med en annan bara. Fast ibland kan det bara ta en minut så är jag kär i en annan. Jag är inte svår och hänger upp mig på folk och är kära i dom en evighet eller två. Även om många av mina älskingar ofta kommer tillbaka. Lars Winnerbäck är jag kär i nästan varje höst!

Jag ska drömma fina drömmar nu om ett tag. God natt, kanske...

Av MissBatman - 13 juli 2009 11:36

Ännu ett videoklipp eller vad man säger. Jag vet inte vad man säger. Antagligen hade vi brist på annat, men vi hade roligt medans vi gjorde det iallafall. Vår trötthet kanske hjälpte till en del. Okej, ganska mycket.

Funderar på att bli dyngvideobloggarn. Kanske vore det något.

Av MissBatman - 13 juli 2009 11:08

Vi har testat min kamera nu några dagar och självklart ska min dans vara med. Jag har tränat ganska många år på det där.

Av MissBatman - 12 juli 2009 23:42

Jag ville bara säga god natt och ungefär inget mer, bara för att ha skrivit en rad eller två.

Förresten har jag utslag på handleden och kanske möglar. Det gör ingenting jag blir iallafall inte brun och då kan jag lika gärna bli grön. Tror ni folk skulle bli rädda om jag kom som hulken fast lite mer möggelgrön? Jag tror nog jag skulle få riktiga fans och vård.

Klockan är nästan tolv på natten och jag vill inte att natten ska springa ifrån mig och lämna mig med morgon helt ensam utan sömn. Bäst man lägger sig.
Först ska jag nog gråta en skvätt och läsa lite. Ett eller två ljus blir nog tända också.

Som sagt, god natt Sverige.

Av MissBatman - 9 juli 2009 22:15

Jag vet inte om jag strejkar eller gör uppror på något vis från mig själv. Jag tror mer på strejkar och det känns inte bra. Hur jag ska detaljera det vet jag inte. Jag stejkar ju så jag behöver inte! Man behöver inte göra något nästan när man strejkar förutom att strejka då.

Jag ska städa mitt rum snart resna gamla ting. Tanken slog mig att städa är terapi. Rensa gamla minnen och nerkladdade själar som liksom fastnat och ligger kvar. Vissa saker ska inte finnas kvar för länge. Det har jag lärt mig genom åren.

Imorgon fyller jag år, grattis till mig.

Av MissBatman - 7 juli 2009 00:00

Hej.
Egentligen får man inte säga såhär. Jag tror inte man får böter eller fängesle på något vis, men det är som en oskriven regel. Ja, så skulle man kunna säga. Men vi alla vet ju att jag aldrig har varit så värst för lagar eller regler. Jag har alltid velat gjort lite som jag tyckt och känt för. Men dte är iallafall såhär....
Jag vill ha ha höst och alla tillbehör som medkommer.

Jag längtar redan till min basker och mörkgröna kappa.
Jag vet inte om man får säga såhär, är det okej? Jag vet inte och antagligen bryr mig inte heller. Vill jag ja höst så är det klart att jag får vilja ha höst.
Jag måste verkligen sluta mesa och sluta tänka på vad man egentligen borde tänka och tycka. Det oproffsigt säger många och därför ska jag inte tycka så i ren protest. Känns härligt!

Jag har köpt ljuslycktor på rusta som jag ska tända strax och läsa en bok.
Jag vill ha mer Bob Hansson i mitt liv eller dikter överhuvudtaget.

Tack hej. Längtar till kaffet imorgon.

Av MissBatman - 4 juli 2009 08:34

Jaha, juli månad och mitt rikiga sommarlov har börjat. PÅ måndag är jag fri från jobb. Och vi ska tusan heller inte glömma dte bästa av allt. Jag har en MP3-SPELARE!!! Lyckan är hög. Så hög.

Nu blöder jag på armen. Jobbigt.


Det är inte långt kvar till Turkiet nu, eller ja, om vi hittar någon billig resa nu. Nu snackar vi över 2000 för en vecka, men innan hade vi hittat för 1000 kr och det känns LITE billigare. Hoppas vi hittar någon.

Nu ska jag koka kaffe och fixa en deubbelmacka med mycket paprika.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards