Alla inlägg den 23 juli 2009

Av MissBatman - 23 juli 2009 18:34

Dom här orden jag kommer att säga nu tror man att man aldrig kommer att säda dagen innan sommarlovet.

Jag vill ha skolan tillbaka! Och ni vet, det där med studenten att det är så himla najs och sådär som man tror. Dagen man längtar till. 

Inte fan längtar jag längre...

Av MissBatman - 23 juli 2009 15:16

Nu har vi bestämt oss. Vi gjorde den bedömning vi tyckte var bäst, så nu hoppas vi på att denna lösning blir bäst. Det kommer vi aldrig få veta.

Iallafall Linn och jag hoppa av Turkiet-drömmen eftersom de där äckliga resorna absolut inte sjunker. Men man vill ju göra något, visst? Man vill inte bara dega och låtsas som sommarlovet är över. Man vill ju så något under 2 månader, visst? Helst av allt ville jag åka på husvagnssemester såär 2-3 veckor, men man kan icke få allt.

Jens börja snacka om Putte i Parken igår och vi peppa väl upp varandra till det där, så vi drar. Onsdag efter lunch åker vi tydligen på festival. Hastigt och lustigt bestämde vi oss. Det är lite så det ska vara, hastigt och lustigt.
Jag gillar sånt.

På tal om en grej till hörrni! Tisdag efter 16:00 har jag inte rakt hår längre.
Bara sådär!

Hastigt och lustigt liksom.

Av MissBatman - 23 juli 2009 15:15

Jag är kär i den mannen. Herregud!

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards