Alla inlägg den 17 juli 2009

Av MissBatman - 17 juli 2009 04:03

Nu har jag varit redig och lagt upp länkar till alla bloggar jag läser på min sida.
Herregud vilken kvinna man är!

Nu är det ljust ute till och med. Jag sover på soffan inatt, så min mamma väcker mig när hon vaknar. Underbart tips!

Av MissBatman - 17 juli 2009 03:47

Jag är uppe och inte för att stiga upp kära vänner. Jag kom nyss hem från Erica, Julie och TV-spelet. Herrejävlar vad vi spela! Jag tror vi satt i 8 timmar med att klara det det jävla splet, men vi klarat! Eller ja, vi och vi är väl att ta i, snarare Julie och hennes supertummar.

Jag var ju självklart sämst och ville helst gå tillbaka till dom första banerna som man klarar av. Där man har en chans liksom, men ingen var dierkt på. Vi satt istället med en bana i kanske 3 timmar. Det var tydligen roligare tyckte dom. Alla tycker vi olika.

Julie blev rätt upprörd över mina ordval. Jag sa tydligen ibland "nu har Erica kommit i gaset". Det var inte okej enligt Julie. Jag försökte få henne flera gånger att berätta vad det var som inte var okej, men fick aldrig fram något. Hon tyckte tydligen att det var mer okej och säga "HORA!!!" varje gång det gick dåligt. Som sagt, alla tycker vi olika.

Jag ska sova nu, eller först dricka vatten och lite till.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Skapa flashcards