Alla inlägg den 23 juni 2009

Av MissBatman - 23 juni 2009 19:19

Nu sitter jag här och lyssnar på Russian Red, igen. Jag hyllar den verkligen till veckans låt. Förra veckan var det nog Håkan Hellström för ni som undrade sådär förfärligt mycket.

Nu för tiden händer nästan ingenting alls, ingenting utom jobb, träna och balkongmöten med Linn. Det är helt okej. Det rullar på även om jag längtar efter helt andra saker, men det är väl så. Vad man än gör eller vart man är, så vill man alltid någon annanstans. Är man på ICA kom man på att coop hade längre pris. Längtar dit. Tittar man på beck längtar man tills de nya beckfilmerna. Längtar.
En evig väntan är livet med lite tidsfördriv, så som beck och ica-besök.

Nej, nu ska jag gå och längta efter halv åtta hos mig och sånna grejer.
Så ska jag längta tills svaret! Det där svaret jag väntat på i MÅNADER! Låt det komma imorgon, Gud. Snälla?

Hejdå, mina vänner

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards