Alla inlägg den 18 juni 2009

Av MissBatman - 18 juni 2009 19:02

Jag kan faktiskt inte släppa det inte än iallafall. Det där med balkongen. Jag vet att det inte är mycket att tänka på men ändå, det är egentligen en konstiga grej att komma på. 

Tänk er att det inte finns en enda balkong i hela världen. Det fanns inte ens något som hette balkong. Så en dag kläcker någon ut sig att man borde ha ca 2 kvadratmeter utomhus som man bara skulle sitta i och sen... Inget mer. En liten utbyggnad (eller vad säger man? Jag vet inte vad man säger) ur en lägenhet och där ska man sitta några meter upp i luften på en "platta". Vem kommer på en sån grej, eller ja, det vet jag ju. En fransk.



Nu är inte fallet så att jag tycker
att det är dåligt att det uppfanns. Nej nej, jag gillar balkonger. Men ändå, det är lite fränt att ha kommit på en sån grej om man verkligen verkligen tänker efter.



Det kanske inte var så mycket att gå och gryna på
tycker ni och jag kom nog inte fram med det budskap jag ville få fram. Budskap och budskap förresten, tankar mer kanske. Om ni krävde er in i mitt huvud kanske ni förstod. Ni får göra det någon gång och så ska jag såklart byta omröstning på bloggen. Så ni vet. 



Jag lovar, jag tänker på annat också. Som orättvisa, min familj och vad jag får för ma. Jag tycker inte alltid på onödiga tänk, men oftast. Man får tänka på vad man vill.

Hejdå.

Av MissBatman - 18 juni 2009 14:22

Just nu sitter jag och bara en avundsjuk. Jag dreglar av avundsjuka, men jag blir inte så arg. Okej, lite arg är jag väl om jag ska vara ärlig, men bara på mig själv. Det är så det kan vara ibland.

Hitta en himla bra text också på en blogg som hette "solkräm". Jag orkar inte sitta här och länka eller citera och ha mig. Det är ingen mer än jag som är så värst intresserad.

Det är konstigt egentligen, det där med dikter och bra texter. Det är konstigt att jag gillar sådant. Vem skulle tro att jag köper hem böcker med olika dikter i? Ja ja, jag är inte så värst insatt i sånt eller ser om det är "bra" eller "dåliga". Jag kan ju inte diktspårket på rikigt, det överlåter jag till andra. Till sånna som kan. Jag tycker bara om att läsa dom och njuta lite. Det räcker, tycker jag.

Nu ska jag åka till Linn. Min mamma skjussar mig för det regnar. Igen.
Lite träligt.

Hejdå

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards