Alla inlägg den 17 juni 2009

Av MissBatman - 17 juni 2009 13:52

Jag skriver ett inlägg just nu för bara en enda orsak. Det kan ju tänkas att dte är för att jag har något att berätta eller att jag inte hade något bättre för mig och ville ge mig själv några rader. Så är inte fallet. Inte dag iallafall.

Idag sitter jag här för
att jag faktiskt försöker in i det sista dra ut på träningen som väntar. Och nu när jag sitter här, funderar jag på att hoppa över det helt. Iallafall för eftermiddagen. Men väntar jag brukar det sluta att jag inte gör det på kvällen heller, så hur ska man gå tillväga? Hur ska man veta vad som är dte bästa om man inte kan pröva dom två altenativen. För dte går ju faktiskt inte att bara pröva sådär. Visst kan jag tänka hur det var igår om dte var bäst att träna direkt när jag kom hem eller om jag gilalr kvällarna bäst. Men då är det ju inte alls säkert att jag tycker det idag för det. Just idag kanske kvällen passar bäst och just igår kanske dagen passa bäst.

Nu blev det en såndär Sofia-tänker-på-onödiga-saker-text. Sånt gör Sofia jämt. Hon kan tänka på saker som absolut inte skulle kunna hända. Som tex om det hoppar in en man i mitt fönster, hur skulle jag reagera då? Det är nästan omöjligt att han man skulle hoppa in genom mitt fönster. Men det är bra att vara förbredd och inte få dåliga överraskningar ifal att.

Nu ska jag träna.
Kanske....

Av MissBatman - 17 juni 2009 07:36

Det är morgonkvist strax innan 8 och Sofia och solen är uppe. Det är ofta vi är uppe samtidigt, jag och solen. Jag hoppas inte på någon varm dag, konstigt va? En tjej på 17 år som inte vill ha en varm dag. Är det något fel på henne? Vad har hon för problem? Är det inte sommarlov meningen med varma dagar och bruna ben. Jag vet faktiskt inte får jag nog lov och säga, så länge det inte regnar är jag nog ganska nöjd, tror jag. Och kanske är det fel på mig eller så kanske det inte är. Det är ju upp till andra att dömma.

Om ca 10 min är det dags för mig att gå ungefär sådär 100 m till Gustav, Kerstin, Vivan och alla dom andra. Vad någon personal heter har jag faktiskt ingen susning om. Jag kollar ibland på deras skyltar för att komma ihåg till nästa gång om jag skulle behöva säga deras namn. En del fastnar under dagen och en del inte och så är det ju med allt. En del saker sitter liksom kvar och anmdra inte.


Idag åker även Linns pappa
och hennes storebror på semester i 3 veckor. jag tror att hon är nervös. Hon är nog mest nervös för att toapappret ska ta slut. Men det finns säkert något bra med att vara nervös också, hon kanske lär sig något. Koka ris? Vem vet!

Jag ska borsta mina tänder nu och sedan gå 100 m.
Hejdå och kanske en kram om jag känner dig.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards