Alla inlägg den 16 juni 2009

Av MissBatman - 16 juni 2009 20:52

Jag har alltid försökt tycka om de tråkiga gubbarna på tv.
Jag har tänkt som så har jag tänkt att kanske
man blir en tråkgubbe själv en dag.
Då kan det vara bra att tyckt om dem hela tiden.
Likaså har jag försökt tycka om knarkare, idioter och
handelsresande.
För att inte tala om ignoranter. Eller majorer.
En sån kanske man också kan bli.
Världen är full av möjligheter kan jag
finna mig själv att tänka som exempelvis när det regnar.
Man måste ligga steget före.
Att tycka om andra är som att
tycka om sig själv i förskott.
Andra dagar tänker jag bara på exotiska fåglar och
läckra små vitvaror.
Det går också bra.


B.H

Av MissBatman - 16 juni 2009 20:37

Jag tycker om den så mycket, så himla mycket. Han kan det där, han den där Håkan.

FF

Av MissBatman - 16 juni 2009 13:25

Jag har FF här hemma och vad innebär det då?

Kaffe och musik. Härligt!

Av MissBatman - 16 juni 2009 13:20

God middag alla jag älskar och ni andra också, såklart! Jag är inte den som är svår, utan jag kan minsann hälsa till alla!

Dag 2 är avklarad på mitt såkallade sommarjobb. Jag tycker det mer liknar praktik eftersom dom knappt behöver mig där. Eller okej, dom behöver mig visst och gärna en till. Eller jag ångtra mig igen, inte mig. Dom behöver någon som är över 18 år och som kan hjälpa till och bära dom, duchsa dom, lägga dom och var det nu finns mer jag inte får göra. Men jag försöker iallafall vara lite social och hänga med några.

På tal om något annat. Det blir en Håkan Hellström-sommar iår. Mysigt.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards