Alla inlägg den 11 juni 2009

Av MissBatman - 11 juni 2009 22:28

Jag: Sen har jag köpt två kapitelböcker också.
Linn: Hahaha! Kapitelböcker?
Jag: Ja.
Linn: Haha! Det sa man när man var liten.
Jag: Jaha, hehe...

Vadå? Är det inte okej längre? Det är ju trotts allt en bok och det är kapitel i. Jag tycker det passar.

Av MissBatman - 11 juni 2009 22:19

Jag har skolavslutning imorgon. Jag har nog ångrat mig lite att jag ville ha sommarlov, eller ja, jag vet inte. Det är väl skönt och så, men är det inte lite väl länge? Kanske, kanske inte. Hade jag varit dne jag är nu hade jag velat delat upp sommarlovet lite mer och strö det lite under året, men det är ju jag. Samtidigt så kanske det är skönt att ha ett långt sommarlov och inte massa snuttar. Jag är lite klyven i den frågan. Inte för att jag måste gå och tänka på det eftersom det inte komemr hända innan jag slutar skolan, så vad tjafsar jag om? Just det.

Snart ska jag antagligen sova, men innan ska jag för en gångs skull läsa. 4 helt nya böcker ligger här brevid min alladels förstora dataskärm.

Jag tycker att Amanda gjorde en lite tabbe när hon inte ville äta frukost emd mig imorgon, men jag är inte jätteledsen. Jag förstår hennes val i det hela. Att vara inne klockan 8 i Norrköping och äta frukost i högst en timme. Då hyar vi 1.5 timme att slå sönder. Det drygt, sååå drygt.

God natt, vänner och andra jag älskar.

Av MissBatman - 11 juni 2009 09:53

Torsdag, dåligt väder, kaffet klart, sömn i ögonen och Svensson Svensson-avsnitten är slut. Allt är egentligen okej. Allt är bra.

Imorgon har jag skolavslutning och jag vet inte om dte känns bra eller dåligt. Känns det bra? Antagligen känns det SKITbra, men jag vet ju att jag sitter och klämmer på den där måndagen som kommer. Mitt sommarjobb. Måste jag? Är alla helt säkra att jag måste gå? Aantagligen.

Idag händer i stort sett ingenting. Jag ska till Linn och vara, bara vara. Kan bli kul.

Nu ska jag och Kristian dricka kaffe. Hejdå

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards