Alla inlägg den 5 juni 2009

Av MissBatman - 5 juni 2009 17:30

Hemma hos oss är det inte så att det ligger en liten hylla i skafferiet med kakor och ostbågar och sådant. Vi har alltså ingen gullig godislåda, som man går till helt vanligt mycket.
Helt ärligt så kan vi inte ah en godishylla, för allt med socker i tar slut samma dag. Vi klarar inte av pressen.

Men! Det finns några udantag vi har något godis eller saker med socker i hemma. Det är vid jul, nyår och födelsedagar. Det är en just sån tid nu. Det är födelsedagar på gång nu. Så nu har vi något hemma.
Vet ni vad vi har hemma?
MARIEKEX!

Är det inte sjukt?! När vi för en gångs skull har någon from av godsak, så får man ett torrt och äckligt jävla KEX! Vem fan köper ett torrt jälva kex för PENGAR? Det är inte gott och dom kexen är 12 år försenad.
Ett kex? tack, verkligen. Snällt!

Jag hatar folk som liksom tänker "åhh, kakor!" och sen liksom bara skiter vad det är för jävla kaka. Det är ju en kaka iallafall. det bara tar för att det finns och sen om det är ett torrt och äckligt jävla kex.

Det är ingen som gillar mariekex! det är kex man tar till när det verkligen inte finns något annat.
Och enligt mig, aldrig NÅGONSIN.

Nu ska jag dricka kaffe UTAN kex.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards