Alla inlägg den 2 juni 2009

Av MissBatman - 2 juni 2009 23:37

Jag ville ha en fin blogg, så jag försökte ladda ner paint shop. Tydligen ville inte ubuntu att jag skulle ha en fin blogg.
Jag blir arg.

Ubuntu är bra och krånglar inte massor i onödan som windows gör, man vadå? Ett litet program kunde jag vill få ha? Snålt enligt mig, obetydligt enligt andra.

det är ingen som bryr sig om min poetbok va?
Himla lågt, hörrni.

Hallå! Jag tror programmet börjar funka lite smått här! Vilken datanisse man är! Borde jag sattsa?

sova typ snart, god natt sömn



Av MissBatman - 2 juni 2009 19:51

Ingen av mina vänner vill gå ut och med mig, varför? Antingen är det för varmt eller kallt eller för blött. Är det bara undanflykter ni kommer med isället för att säga att ni inte tycker om mitt sällkap?

Varför går jag inte ut själv då?
Jag har ingen mp3, kanske?!

Varför måste jag ha den då?
För att jag bara måste, det blir för tyst kanske?!

Saknar min bdb också och alla mina dikter som jag är så bra på.
Amanda tycker att jag ska bli poet, kanske vore något?

Ska hitta ett bra namn till min bok och göra dyngdikterna, Förslag?
Något sofigt ska dte vara. Läs den när den kommer ut!

Av MissBatman - 2 juni 2009 19:12

Linn och Amanda tycker att jag uppdaterar jättedåligt här. Jag tycker väl också det, men det är inte så lätt att skriva saker som kommer ur luften. Inte alltid Iallafall.

ibland är jag sugen på att skriva om den personen som uppfann balkongen, vilken grej!

Jag antar att det bara är Amanda och Linn som läser det, mycket synd. Det är många som går misste om mycket. men iallafall.

Alla som läser det här (amanda och Linn också) ger ett musiktips NU. Eller dör. kanske.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards