Alla inlägg den 11 mars 2009

Av MissBatman - 11 mars 2009 21:37

Jag har färgat håret brunt och INTE lila.
Det finns inte ett enda spår av lila denna gång.

Det är något visst med mitt hår. Vad jag än färgar så hittar folk en lila ton.
Men nu är det brunt. Punkt slut.

Ps.. Ny skiva med Thåström. Kyss mig!

Av MissBatman - 11 mars 2009 19:49

Idag har jag varit helt otrolig, eller ja, nästan. Jag ville ju inte sitta och skryta allt för mycket när jag inte ens gott i skolan! Skäms på mig!
Om man bortser från den där semlan, godispåsen och att jag inte hamna på någon buss till skolan, så är jag en pärla!

Idag har jag kört hårt min coola crosstrainer. Svetten verkligen rann ner! det slutar inte där mina älsklingar. Jag har även kört 20 min styrketräning och menas alltså att jag har tränat i 1 timme och 10 min! Helt otroligt, egentligen.

Jag besträmde mig (självklart efter allt gott jag har ätit) att jag ska bli värsta smalis. Snygg behöver jag ju inte bli för det är jag ju redan, men en liten dunderklump ska jag inte vara längre. Även om jag själv tycker att det är alldels charmigt med små söta alldels runda människor som inte fattar så mycket, som jag. Okej, lite mer än bara rund är jag, men det är sött. Förresten är det bara tjocka människor som tycker att det är sött för att känna sog ite bättre, egentligen tycker dom det är skitfult bara att dom inte har insett det själva. Stackars oss!
Nu ska jag bli duktig på rikitgt! Vi får se hur det går när det enda jag tänker på är choklad och rederiet.
Spännande grejer för olika tjejer.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards