Alla inlägg den 6 februari 2009

Av MissBatman - 6 februari 2009 06:00

Nu när jag har tid kan jag klaga lite på mina kompisar, för det är roligt. Amanda och jag ska ju söka till Göteborg till 3:an som sagt, men det är det att vi kommer aldrig till skott och söka och det är inte mitt fel ska ni veta!

Amanda:
- Vi har massor tid kvar!
- Jag vet inte vart mina papper är.

- Mamma måste ju skriva på och jag är hos pappa.
- Men jag orkar inte nu, vi gör det senare.
- Måste vi göra allt på en gång?

Det slutar alltid med att Amanda skiter i det om inte jag hade funnits och pressat på. Hon bara är sån.

Hon är en glidare. Alltid varit.

Så idag ska jag söka iallafall, så kanske hon känner att hon ska söka om jag redan har gjort det. Kan funka. Liksom lite press!
Av MissBatman - 6 februari 2009 05:53

Jag satte klockan på 4 och 04.15 började jag träna. Klockan 5 var jag klar och cirka 05:45 var jag klar med det lockiga håret. Nästan ingen kant alls! Inte så det skadar iallafall! Ganska nöjd för det, sen hur det ser ut är en annan femma. Det blev ingen jättehit att jag skriker av lycka precis, men men.

Nu till saken jag skulle komma till. Det enda jag har kvar att göra är att borsta mina gaddar och äta frukost och det tar knappast 2 jävla timmar.
Varför kan jag aldrig kom upp i normal tid?! Vad är det svåra liksom?
Vad ska ju nu ha för tidsfördriv i TVÅ timmar? Mamma sover, så jag måste vara tyst också.

Det är Sofia i ett nötskal varje dag.

Ps.. Jag ser lite tantig ut och det gör inget.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards