Alla inlägg den 4 februari 2009

Av MissBatman - 4 februari 2009 20:39

Det är sant. Han är jävla skön. Jag kan liksom inte rå för det. Jag är så seriös att jag kommer ladda ner skivan när den kommer.


Eller längtar jag inte rent ut sagt?
Pinsamt, hörrni.



Av MissBatman - 4 februari 2009 17:39

Ett brev ligger brevid mig, ett vitt i ett halvt A4. Jag vet vad det är för brev, men vill inte tro att det finns någon koppling med mig och det brevet. Men jag heter Sofia och det är hon som är välkommen står det. Välkommen till vadå? Våld och tortyr? 

Imorgon kära vänner. Det är då allt händer.

Det är tydligen jag och Ann på Folktandvården.

14:20 be för mig.

Av MissBatman - 4 februari 2009 12:35

Hej hej, hemskt mycket hej.

Livet rullar inte på för 5 öre, har vi stannat? Amanda har även fått någon kris. Hon vill göra något och våran cykelsemester är för långt bort, säger hon.
Jag kan hålla med om att den är ganska långt bort, när tiden har stannat.
1:a juli är ganska långt borta.

Det har inte hänt så mycket, jag sover, är i skolan eller pluggar.

Våran hjärtformade SKITSTORA äggklocka ringde nyss. MAT!

Jag är inte på jättebra humör längre. Vi hoppas på blodfläckar i trosorna.

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards