Alla inlägg under januari 2009

Av MissBatman - 9 januari 2009 01:39

Jag har alltid hatat covers, för jag har alltid tyckt att orginalet är bättre. Jag har alltid stört mig på att jag sitter och tänker på hur orginalet låter och vad dom missat och ändrat och sånt.

Jag hatar inte covers längre. Jag älskar covers och jag älskar Timo Räisänen. Jag älskar hans coverskiva!
Den är skivan är totalt mycket bättre än hans egna senaste.

Han är bäst!

Av MissBatman - 9 januari 2009 01:35

Att titta på Gilmore Girls är det enda jag och Linn har gjort en julafton ungefär. Några avbrott när vi måste typ äta eller sova.
Det enda vi tänker och pratar om är Gilmore Girls. Vi är nu på säsong 5. Det finns två säsonger kvar.

Vad gör ni är allting tar slut? Klarar vi oss?
Den som väntar får se.

Av MissBatman - 8 januari 2009 00:20

Jag är inte jättenöjd med grammisgalan ikväll, men inte jättebesviken heller. Tyvärr såg jag inga nya spännande band jag skulle vilja prova på att lyssna på. Det mesta kände jag igen och det andra var bara skit typ.
 


Håkan Hellström fick sin grammis för årets manliga artist, men ingen för årets liveakt vilket alla vet att han borde ha haft. Han är verkligen grym på scen och det kan man t.o.m se om man hatar honom. Eller det vet väl inte jag? Jag har aldrig hatat honom. Möh.
 


Årets låt gick till fjollpojkar som är tråkiga. Typ EMD är väl vad dom heter. Det är ju pinsamt! Markus Krunegråd var verkligen värd den för sin låt "jag är en vampyr". Ja ja, livet är hårt ibland.



Jag minns inte årets grupp? Det var inte Kent iallafall och det var ju synd eller något. Kent verkar aldrig vara så intresserad av att vinna grammisar eller något. Dom verkar tycka att det är mest jobbigt, så då var det ju skönt att dom slapp.



Jag ska försöka sova och fortsätta att vara hungrig.

Av MissBatman - 1 januari 2009 22:18

Jag har tråkigt och vet inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska titta på en film eller bara sova och kanske gå ut imorognbitti? 

Ska man se en film? Ska man sova? Ska man läsa något? Ska man sitta kvar här och slökolla?
Vad ska man egentligen göra?

Vem vet vad jag hittar på..

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards