Alla inlägg under januari 2009

Av MissBatman - 13 januari 2009 05:50

Det är tisdag idag. Varför är det vara tisdag?! Jag tycker iallafall det borde vara onsdag eller något i den stilen.
Allt går verkligen seeeeegt!

Idag ska jag servera och det vill jag verkligen inte, men det ser inte ut som att jag har mycket till val.

Jag vill att Jess och Rory ska bli ihop i Gilmore Girls, men det blir ju fan aldrig det. Hon måste bli det innan allting är slut annars vet jag inte vad jag gör.
Jag tror jag är skadad av den där serien.

Jag borde klä på mig och jag vill dricka kaffe.
Hejdå.

Jag vill ha lön.

Bio

Av MissBatman - 12 januari 2009 22:26

Min pappa som alltid lyser med sin frånvaro bjuder tydligen på bio. Jobbigt. Jag ville inte säga nej när han väl frågar så det är bäst man går. det är ju gratis och jag får välja film. Alltid något.

Jag ska se om någon vill hänga på mig och far så jag slipper handskas med honom själv. Jag vill se wallander, vill någon mer se wallander?
Jag älskar wallander!

Åh, jag vill se gärna gå på bio! Men inte med pappa.
Äh, det får duga.

Av MissBatman - 12 januari 2009 15:38

Om jag berättar varför jag mår kosntig komemr alla att säga "Vad var det jag sa". Jag bara vet det! Nu kan jag inte prata igenom det här med någon, föriutom med mamma för hon är inte inblandad. Dte går inte hon är för lite insatt och skulle inte vara till någon nytta alls.
Måh. Liv!

Förresten vet jag inte ens om det är sant. Antagligen inte, utan vintern gör mig sentimental.

Nu ska jag inte bubbla mer, nu ska jag till Linn.

Kuk är ett bra ord ibland.

Kuk.

Av MissBatman - 12 januari 2009 15:12

Undra när Linn kommer hem...
Undra när jag ska tröttna på låten som jag har lyssnat på i flera dagar...
Undra när jag komemr iväg till Linn om nu är hemma...
Undra om jag kommer ringa till Linn innan...
Undra om jag kommer lyssna på någon annan låt när jag går till Linn....

Cp-inlägg. Jag bara vet inte vart jag ska ta vägen. Jag är utkastadad från min egen kropp!

Jag borde sluta innan allt går över styr.
 Hej då igen.

Av MissBatman - 12 januari 2009 15:08

Jag ska ladda på min mobil idag också.
VA!?
Jag laddar aldrig på min mobil om det inte är vid jul eller på sommarn om jag ska bort. Högst 3 ggr om året.
Och nu ska jag ladda på den IGEN? Jag har kvar pengar på telefon sne julafton ju.

Jag är verkligen inte mig själv!

Av MissBatman - 12 januari 2009 15:00

Jag är inte gamla hedliga Sofia. Jag är mer dum i huvudet än någonsin och det skrämmer mig en aning.
Tror ni det syns? Jag hoppas iallafall inte det.

Idag måste jag jobba också och inte ens det har jag lust med! Hade jag telefonnummer till Malin hade jag lungt ringt och sagt att jag är sjuk. Men nu måste jag gå vilket som och det svider i hälarna.
Kanske är tur att jag inte har nummret då?

Man kanske skulle gå till Linn, säga hej och fråga om hon vill vara ledsen med mig? För jag är otroligt ledsen och grinig mot alla. Usch, vilken människa jag är!

Nu ska jag gå och dra något gammalt över rmig.
hejdå.

Av MissBatman - 11 januari 2009 13:19

Det svänger ju!

Av MissBatman - 11 januari 2009 02:24

Jag måste säga att just dom har vintermånaderna januari och februari är dom längsta månaderna på hela året! Jag föstår verkligen inte varför, för dagarna är går lika fort som en av alla dom andra månaderna som är kvar. Det är bara det att själva månaderna är så otroligt låååååånga.

Varför tar dom aldrig slut?

Det är verkligen ingen motta på hur lång en enda månad kan vara. Någon måste ha gjort något med de här månaderna, så att dom aldrig tar slut.
Jag har alltid velat sova de här månaderna, det händer verkligen ingenting förutom att Linn fyller år början.

Jag måste göra något åt den här månadsgrejen. Såhär kan jag ju inte ha det varje i i förhoppningsvis 50 år till!
Vad ska jag göra? 

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards