Alla inlägg under januari 2009

Av MissBatman - 15 januari 2009 06:03

Idag ska jag se wallander. Tänk om den är skitbra? Det är något jag och min vännina plus pappa får lista ut när vi är där.

Mamma tvingar mig snart att köpa skor, men det finns verklligen INGA snaygga skor! Det ska vara stövlar (vilket jag hatar än så länge) och så finns det någoonting med superklackar och super klackar.....
Tro mg! Ni vill inte se mig i klackar.

Borde göra mig ett par egen så jag får ett par snygga för en gångs skull.
Hjedå, tiden rinner ivög. Idag. Igen.

Av MissBatman - 15 januari 2009 05:35

Jag låg under mobilen när vakna nyss FAST jag hade lagt den på andra sidan rummet (som visserligen inte är stort, men det ska ändå duga för att vakna när man går och hämtar den).

Hur kan man missa att alrmet är på när måste gå UPP för att stänga av alramet.
Jag missa det iallafall.

Kaffe och sånt nu.

Åh, jag hatar och stressa! Jag väntar hellere in timme på ett tåg.

Av MissBatman - 14 januari 2009 23:07

Nu kom jag på en sak till och när jag ändå var i närheten skulle jag ju faktiskt skriva det. Det går säkert undert. Det är min blogg och jag själv som skriker och jag var inte närheten, utan här hela tiden.

Det var något med förslag, men det inte politi. Sen var det något om att diskutera något.  Alltså det var det mitt inlägg skulle handla om.
Jag vet inte vad som hände, men det var ett bra förslag iallafall och en god
idé.

Men hela grejen gick ju ut på någonting, men den vet jag inte vart den är för tillfället.


Jag tror jag återkommer. Jag börjr se lite dubbel och är ur oblanas.

Hej trevlig. Kaffe och kakka på utvägen..

Av MissBatman - 14 januari 2009 21:57

Åhhhh! Jag blir sjukt arg nu. varför glömmer jag borta hela tiden?! va!?
Kan någon svara mig på varför jag hela tiden glömmer bort alla som är så himla bra?!
Jag har superminne på allt annat! Jag har det bästa minnet i landet så länge det är intressant! Eller ja, ganska mycket onödig info som man inte har nytta av alls kan jag också lära mig, men ändå!


Som tex hade jag glömt bort att Kent var så bra som dom är och samma sak med Håkan Hellström och NU Lars winnerbäck.
Jag borde ha spö! Man lämnar dom inte bara i sticket!


Nu vill jag också skriva hjärtetexter och spela gudligt för ett tag. Sån blir jag alltid när jag har kollat Lasse. Jag blir sjukt svartsjuk, men med all rätt. Jag menar vem vill inte kunna skriva som honom?
Oj oj, jag blir totalt kär i grabben. Nu ska jag nog sluta innan hjärtat går på högvarv och ramlar ut eller något.


Ps.. Lasse är bästilijarne.
Nu ska han in på mp3:n BUMS!

Av MissBatman - 14 januari 2009 19:04

Jag var besviken på min TV idag, för att han inte ger mig någon form alls av TV-njutning. Det fanns verkligen INGENTING att se på hela dagen eller kvällen.
Eller jo, "På smällen" som är så tråkig och har ingen humor alls vad jag vet. Eller så är det inte jag som har någon och tycker bara humorlös grejer är kul. Inte fan vet jag, jävligt tråkig iallafall.

Men sen! Så låg tidining vikt så en bild syns och jag rycker åt mig driekt.
Och vad är det jag ser?
Lars winnerbäck är i dumburken.

Snacka om att jag och min TV är sams igen. Totalt.

Av MissBatman - 14 januari 2009 18:20

Jag hitta en kommentar på Daniel da Silva Lets dance blogg eller om det var vanliga blogg. Hör i vilket fall inte hit.
Hitta en kommentar som likna den här.

"Daniel da Silva...du är en miljon gånger snyggare en Marcopolio eller vad han heter ;)
Puss från Zebran"

hahaha, vadå "eller vad han heter". Till och med jag vet vad han heter, ALLAvet med andra ord.

Det var kul.

Av MissBatman - 14 januari 2009 16:14

Tänkte på en grej. Kan kärlek ta slut? Jag menar om man älskar många helt galet mycket och så har man inte så det räcker till en till.
Tänk om det sant. Häftigt isåfall.

- Nej, tyvärr jag kan inte gilla dig för min kärlek är slut. Jag tog det sista till Lennart på 3:de våning där borta. Sorry. Bye!

Även om dte inte är sant så kunde det lika gärna vara sant! Sedeså! Har man typ lager av kärlek  kroppen som bara ligger där, eller vadå? Är man typ som pojken med gulbrällsen, fast man kärlek?

Dyng-kontigt det där.

Av MissBatman - 14 januari 2009 12:45

Det här klippet är det bästa klippet genom tiderna! nej, okej men det är nästan sant. Varför kan inte hela serien "de halvt dolda" vara såhär bra?
Åhh. Jag älskar Jonas Gardell.
http://svt.se/play?a=1335392

Det är exakt en sån här bok jag skulle vilja ha! Var är alla sådana böcker?
Möh!

Jag undra vad det är som gör att jag är besatt av klippet. Är det rösten kanske? Det kan vara rösten.

Nu ska jag lyssna mer på Jonas Gardell.
Alla hans böcker är typ bra också, fast dom har jag ju läst. *Ledsen min*

Ps.. No one is completely faitful

Presentation


Underbara MissBatman är jag. Glad och uppspelt, bitter och sur, mysig och go, trevlig och artig, snäll och djup. Jag är det där erbjudandet där allt ingår.

Krambuffé

Borde vi kramas mer?
 Ja
 Nej

Fråga mig

7 besvarade frågor

Batmans gästbok

Batmans kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards